PRS Mellan Melissa Malfoy och Lolly0101
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Mellan Melissa Malfoy och Lolly0101
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Melissa Malfoy
Elev |
Jag sprang mot vår lilla stuga. Jag mistänkte att min syster stod och bakade i köket. Hon visste förmodligen ingenting. Skulle jag berätta. Nej, bestämde jag mig sedan för. Jag lämnar en lapp istället. Jag sprang in i ladan och hämtade sadeln och tränset. Sedan krafsade jag snabbt ner ett meddelande på en lapp:
Kära Larissa! Förlåt. Förlåt för det här. Jag vet att du inte gillar att jag beter mig så här, men jag gör det för Samuel.Han behöver mig, och jag behöver honom. Jag hoppas att jag kommer tillbaka, och att jag då har med mig Samuel. //Amelia
9 feb, 2013 19:19 |
|
Lolly0101
Elev |
Jag såg hur hon kom springande mot mig . Mitt vakra sto, Hon hade sin långa man virrvlande i vinden och hennes lilla stjärna började skymta under den tjocka luggen. Hon var en en ganska liten häst. Fuxfärgad med ett par strumpor..
Jag gick fram till henne och började göra henne iordning 9 feb, 2013 19:27 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Med famnen full av hästgrejer sprang jag tillbaka ner till hagen. Jag såg att tjejen jag hade pratat med stod tillsammans med ett fux-sto. Det var nog hennes. Jag snubblade nästan på en rot när jag började närma mig, och jag tappade sadeln. När jag plockade upp den såg jag att något ramlade ner på marken. Det hade suttit fastkilat under ett av stiglädren. Det var en lapp, och på den stod det Amelia. Jag plockade snabbt upp den och stoppade i fickan. Sedan fortsatte jag springa.
9 feb, 2013 19:33 |
|
Lolly0101
Elev |
Hur gick det " ? frågade jag henne medans jag såg hennes min.JAg började skratta , Jag tror inte det var rätt tillfälle
9 feb, 2013 19:35 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
9 feb, 2013 19:37 |
|
Lolly0101
Elev |
"Okej " Sa jag .. Alltså sen slog det mig ! Vad hållde jag på med ? Prata med en främling och sen rida ut på ett äventyr ! Visst jag hade varit borta förut utan att någon hade brytt sig men alltså . Jaa då var jag ensam med Zélána
9 feb, 2013 19:39 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Jag kom på att jag hade glömt fråga vad tjejen hette. Vi var redan på väg att rida ut tillsammans, och jag visste inte ens vad hon hette! "Förresten, vad heter du?" frågade jag.
9 feb, 2013 19:42 |
|
Lolly0101
Elev |
"Miranda, Och du ?" Frågade jag medans jag hoppade upp på Zélána
9 feb, 2013 19:47 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
"Amelia" sa jag och satt upp på Agra. "Åh!! Vad skönt det ska bli att komma bort från den här hålan! Synd bara att jag inte har en bättre anledning..."
-------------------------------------------------------- Måste logga ut nu. Ses/hörs en annan dag!!
9 feb, 2013 19:53 |
|
Lolly0101
Elev |
"Ja .. Känns lite taskigt " sa jag och började skritta iväg
10 feb, 2013 20:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Mellan Melissa Malfoy och Lolly0101
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen