Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
"Okej" sa jag och tog tag i hans stadiga starka arm och kände hur värmen spred sig i kroppen
24 jan, 2013 20:51 |
|
t i l d a
Elev |
Jag kände hennes beröring och en behaglig känsla strömmade genom kroppen.
Jag hjälpte Miranda att ställa sig upp.
24 jan, 2013 20:56 |
|
Lolly0101
Elev |
Jag gick med små steg tills vi kom fram till lägret.. Jag titade in i hans fina ögon...
24 jan, 2013 20:58 |
|
t i l d a
Elev |
Jag mötte hennes blick och kunde inte slita blicken från henne.
"Det blir bra här, eller?" sa jag frånvarande utan att bryta ögonkontakten.
24 jan, 2013 21:12 |
|
Lolly0101
Elev |
"Visst" sa jag och pussade han lätt på kinden och satte mig ner brevid den varma lägerelden
25 jan, 2013 17:14 |
|
t i l d a
Elev |
Jag behärskade min röst för att jag inte skulle stamma innan jag talade.
"Jag tänkte gå och fixa mat, klarar du dig ensam?" frågade jag med ett varmt leende.
25 jan, 2013 19:14 |
|
Lolly0101
Elev |
" Jaa,Visst .Men vart ska vi gå nu?!" frågade jag och tittade in i hans ögon igen
25 jan, 2013 19:16 |
|
t i l d a
Elev |
"Vi stannar här över natten och så ger vi oss av imorgon. Vad sa du att du kom ifrån?" sa jag och mötte hennes blick.
25 jan, 2013 19:17 |
|
Lolly0101
Elev |
"Jag kommer från Vattendal. Jag är en Skogsalv från Vattendal" sa jag och ville komma djupare in i hans starka fina ögon.
25 jan, 2013 19:18 |
|
t i l d a
Elev |
"Ja.. just det", sa jag frånvarande. Jag kände plötsligt att jag inte ville lämna henne ensam i skogen, inte någonsin, faktiskt. Men om vi ville ha mat i våra magar så var det nog bäst att jag sköt en kanin eller två. "Eh, jag borde gå och fixa mat."
25 jan, 2013 19:25 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen