HP tatuering
Forum > Harry Potter > HP tatuering
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MystiqueRed
Elev |
Jag är sugen på att tatuera mig, vet inte om det skulle vara HP relaterat även om den tanken också lockar haha
Vet dock inte vad det skulle vara.. kanske ett lejon lr nåt.. min lillasysters kompis gjorde en amatörtatuering med dödsrelikernas tecken, så jag tycker det är extremt fult! kanske snyggare om man låter ett proffs göra jobbet och inte bara skära sig själv o hälla i bläck haha 22 maj, 2012 12:57 |
|
NEWBORN
Elev |
Nu vet jag att jag tar upp en gammal tråd men det känns så onödigt att göra en ny
Om jag nu skulle tatuera mig skulle det nog bli något HP relaterat och antagligen the Deathly Hallows tecknet. Dock undrar jag nu vart ni skulle tycka att det var snyggast att ha det. Det jag funderar på är på följande ställen och följande storlek, om inget annat anges. Bakom örat, dock skulle den vara rakt upp. ![]() ![]() Dock skulle jag ha den på insidan av benet och e smula mindre och smalare. ![]() Där rosetten är skulle jag ha the Deathly Hallows tecknet och i den storleken. ![]() Ungefär där dessa tatueringar sitter skulle jag kunna ha DH tecknet, dock mycket mycket mindre. ![]() Ha DH tecknet där och i den storleken dock bara på en fot. ![]() Funderar även på hur det skulle se ut om man hade DH tecknet som en vit tatuering eller vad man ska kalla det. ![]() Sen skulle det även vara fint att ha det i nacken eller på handleden. Men snäll säga vad ni skulle tycka var finast!
20 apr, 2013 23:00 |
|
123vilde453
Elev |
tycker dödsrelikernas märke
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 21 apr, 2013 08:30 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av NEWBORN: Nu vet jag att jag tar upp en gammal tråd men det känns så onödigt att göra en ny Om jag nu skulle tatuera mig skulle det nog bli något HP relaterat och antagligen the Deathly Hallows tecknet. Dock undrar jag nu vart ni skulle tycka att det var snyggast att ha det. Det jag funderar på är på följande ställen och följande storlek, om inget annat anges. Bakom örat, dock skulle den vara rakt upp. ![]() ![]() Dock skulle jag ha den på insidan av benet och e smula mindre och smalare. ![]() Där rosetten är skulle jag ha the Deathly Hallows tecknet och i den storleken. ![]() Ungefär där dessa tatueringar sitter skulle jag kunna ha DH tecknet, dock mycket mycket mindre. ![]() Ha DH tecknet där och i den storleken dock bara på en fot. ![]() Funderar även på hur det skulle se ut om man hade DH tecknet som en vit tatuering eller vad man ska kalla det. ![]() Sen skulle det även vara fint att ha det i nacken eller på handleden. Men snäll säga vad ni skulle tycka var finast! Sjukt snygga allihopa! Själv skulle jag göra ett DHmärke, men sista fjäderbilden var skithäftig! Winter is coming... 21 apr, 2013 15:21 |
|
Borttagen
|
Antingen ett dödsrelik märke i nacken eller en blixt på armen
Dock tänker jag aldrig skaffa tatuering,så... 21 apr, 2013 15:23 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen