Hagrid, jobbig?
Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Jag har alltid sett Hagrid som lite svagare mentalt än vad som normalt är.
Just därför accepterar jag hans lite udda sätt. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 mar, 2012 08:03 |
|
Fredrick
Elev |
åh, hagrid, usch, håller med om att han är jobbig och irriterande!
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 24 mar, 2012 09:25 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att han kan vara irriterande när han "lurar" iväg Harry, Hermione och Ron till skogen.Men han menar ju trots allt alltid väl
24 mar, 2012 11:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wingardium Leviosa: Jag har funderat på det. I början tyckte jag att Hagrid var snäll och rolig och mysig, men egentligen är han ju bara jobbig. :o Det känns som att Harry, Ron och Hermione flera gånger går dit bara för att de måste. Jag hade aldrig orkat med Hagrid, även om han såklart är snäll. Han förväntar sig en massa saker av dem. Att de ska ta hand om Graup, besöka honom hela tiden och älska vård av magiska djur. Dessutom stör jag mig väldigt mycket på hur han pratar, hehe. Såå, Hagrid jobbig eller inte? Vad tycker du annars om honom? Ehhm jag kan inte hålla med om att Hagrid är jobbig. För det första har han gått igenom en hel del. Sen så stöttar han alla som behöver hjälp. Jag tycker att Hagrid är en väldigt god människa! 24 mar, 2012 14:52 |
|
Cailine
Elev |
24 mar, 2012 17:24 |
|
HERMIONE=)
Elev |
jag tycker att han är jättesnäll och så, men jag kan hålla med om att han kan vara lite jobbig med alla djur som ron, harry och hermione behöver hjälpa honom med. tex. den där gången med draken när harry och hermione måste gå upp till astronomitornet till bills vänner. Hallå! varför skulle inte Hagrid kunnat göra det!? Han är ju inte lärare då men ändå!!! är det någon som håller med?
24 mar, 2012 18:30 |
|
Mysan9
Elev |
han är lite jobbig ibland men jag gillar han
26 mar, 2012 18:55 |
|
katte00ca
Elev |
han är ju snäll, han vill bara väl
"you will not remember what cho said? no living human has ever seen it, so we must talk with someone who's dead," Luna 26 mar, 2012 20:15 |
|
ChoChang
Elev |
Jo, visst kan han väll var lite jobbigt snäll, men han menar ju bara sitt bästa, han är så snäll att det blir lite för mycket bara, men hagrid är ju hagrid såå
Det är en dag imorgon också... 18 nov, 2012 16:11 |
|
Maj
Elev |
18 nov, 2012 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen