Privat roll mellan mums och ginnyw123
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan mums och ginnyw123
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
Vi lämnar skyddsrummet och går upp till respektive lägenheter. Jag kramar om Lea och stänger dörren.
19 jan, 2013 16:04 |
|
mums
Elev |
19 jan, 2013 16:32 |
|
ginnyw123
Elev |
Jag hör vad Lea säger och öppnar igen.
"Ingen fara" säger jag och ler "Men du kan ju bo hemma hos dig tills din pappa åker ut i kriget"
19 jan, 2013 19:07 |
|
mums
Elev |
"Ja..."
Jag suckar och går ut och andas in den kalla luften. Pappa som är på en begravninsbyrå och förmodligen inte kommer hem än på ett tag. Men äntligen är jag hemma. ![]()
19 jan, 2013 19:40 |
|
ginnyw123
Elev |
19 jan, 2013 21:46 |
|
mums
Elev |
19 jan, 2013 21:54 |
|
ginnyw123
Elev |
"Så plötsligt" säger mamma och fäller en tår.
Min bror nickar. "Ja" Jag blinkar och lägger en arm runt min mamma.
19 jan, 2013 21:57 |
|
mums
Elev |
19 jan, 2013 22:30 |
|
ginnyw123
Elev |
Jag går in i mitt rum och lägger mig på sängen, jag är ovanligt trött, för att vara så tidigt på dagen.
20 jan, 2013 09:47 |
|
mums
Elev |
20 jan, 2013 10:02 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan mums och ginnyw123
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen