Betyg!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clove
Elev |
14 jun, 2013 20:48 |
|
Ginny00
Elev |
Jag var jättenöjd ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! Fick A i Historia?? Like, whuuut?? 14 jun, 2013 20:50 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Ginny00: Du fick A i historia för att du förtjänade och antagligen gjorde ett bättre arbete inom det området än vad du trodde, hehe. Jag var jättenöjd ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Fick A i Historia?? Like, whuuut?? 14 jun, 2013 20:59 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Ginny00: Du fick A i historia för att du förtjänade och antagligen gjorde ett bättre arbete inom det området än vad du trodde, hehe. Jag var jättenöjd ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Fick A i Historia?? Like, whuuut?? Grattis du med! Hade B i Matte :'D 14 jun, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
Jag är sjukt nöjd, fick 272,5p och har alltså höjt mig med 17,5p!
15 jun, 2013 10:36 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Då har vi exakt samma meritvärde! Jag är sjukt nöjd, fick 272,5p och har alltså höjt mig med 17,5p! 15 jun, 2013 10:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Då har vi exakt samma meritvärde! Jag är sjukt nöjd, fick 272,5p och har alltså höjt mig med 17,5p! Haha nice! 15 jun, 2013 10:51 |
|
mine
Elev |
Det betyget jag hoppade av glädje för var att jag fick D i Engelska, jag är otroligt stolt eftersom i sjuan hade jag F!
Jag är så glad! Spoiler: Tryck här för att visa! Och merit poäng 247,5 höjt mig med 17,5 poäng 16 jun, 2013 23:11 |
|
moaskywalkr
Elev |
17 jun, 2013 01:48 |
|
Ginny00
Elev |
Hur räknar man sin "poäng"?
Spoiler: Tryck här för att visa! 17 jun, 2013 07:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen