Privat rollspel mellan mums och Sandy Gromford
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan mums och Sandy Gromford
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mums
Elev |
18 maj, 2013 18:27 |
|
Borttagen
|
"Ja, det är det kanske...", säger jag och vänder mig om gör att gå.
23 maj, 2013 07:25 |
|
mums
Elev |
30 maj, 2013 18:36 |
|
Borttagen
|
"Visst", säger jag och tittar bak ett ögonblick.
Sedan vänder jag mig om igen. 31 maj, 2013 14:54 |
|
mums
Elev |
18 jun, 2013 10:28 |
|
Borttagen
|
Jag går hem och lägger mig på sängen en stund.
Jag undrar verkligen vem den där Aron är... 18 jun, 2013 16:28 |
|
mums
Elev |
Jag kilar in i mitt rum och klär på mig min pyjamas som består av en pösig skjorta som ser ut som en blus och ett par mjuka matchande byxor. Sedan lägger jag mig i sängen och somnar.
![]()
9 jul, 2013 10:58 |
|
Borttagen
|
När jag kommer hem rusar jag till mitt rum och sätter på mig mitt vita nattlinne, innan jag somnar bums.
9 jul, 2013 15:50 |
|
mums
Elev |
Jag drömmer en konstig dröm... Om Nora och en sjö som glittrar likadant som hennes ögon...
NEJ! Inte bli kär i Nora Aron! Snälla låt bli... ![]()
7 sep, 2013 12:06 |
|
Borttagen
|
Jag drömde en mycket märklig dröm den natten.
Jag satt vid en sjö, och sedan kom Aron fram. Hans ögon tindrade lika vackert som sjön. Jag log mot honom och han log tillbaka. Nej, det kan inte vara så, Nora fick inte bli kär i Aron. Inte ens tycka om honom. Men hon kunde inte låta bli... 7 sep, 2013 16:29 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan mums och Sandy Gromford
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen