draco eller ron
Forum > Fanfiction > draco eller ron
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
spöke123
Elev |
jag vet att jag inte skrivit på länge men ,jag har varit super upptagen att jag knappt hunnit med mina läxor! men nu kommer nästa del draco När draco vaknade upp hade han en hemsk känsla i magen ,han kände att någonting hade gått fel under natten... Men tillslut gick han upp och det var dags för säsongens sista quidditch match ,där gryffindor möter ravenclaw. Alla i slytherin satt och sjöng: Harry ,Harry ,Harry potta om och om igen inklusive malfoy. Snön svävade sakta ner och bildade ett tjockt och mjukt täcke ,vilket var bra för att Katie bell och ravenclaws sökare(cho chang) krockade med varandra. Tills sist kom de upp och matchen fortsatte som vanligt ,tills harry fångade kvicken och höll den i sin hand. Alla hurrade och var glada (förutom slytherin och ravenclaw) När matchen slutade hade draco fortfarande en ont anande känsla i magen ,han kände också att han behövde prata med hermione och så fort han fick chansen gick han fram till hermione och sa: -ses i stora salen vid midnatt -ok ,svarade hon helt känslolöst. resten av dagen flöt på helt normalt ,och till sist var klockan runt 23.00 och draco satt helt ensam nu i uppehållsrummet. Men ungefär en halvtimme innan 24.00 så kunde han inte vänta längre ,så han gick upp till stora salen och väntade helt ensam och kall. men ungefär fem minuter innan midnatt kom hermione in... -jag har haft en skum känsla i magen hela dagen och det känns som om du och ron har haft något med det att göra ,sa jag sårbart samtidigt som jag tittade in i hennes vackra bruna ögon... -du har rätt och det är en sak du borde få veta...svarade hon lite skyldigt. -vadå ,sa jag nervöst -jo ,kommer du ihåg när vi kysstes ,sa hon och lät ännu mer skyldigt. -ahh ,vadå da ,sa jag misstänksamt... -ron och harry såg det ,och ron blev så ledsen att han gjorde slut med mig... -men är ni ihop nu eller? avbröt jag henne. -ja nu ,men under den tiden insåg jag att om jag inte är med ron så kommer jag aldrig att vara lycklig ,jag insåg också att om jag kommer att hålla på så här finns det en risk att jag aldrig kommer få var med ron ,sa hon medlidande. -men vår kyss betyder den ingenting för dig eller? sa jag desperat. -jo ,men ron betyder mer för mig...adjö draco ,sa hermione fridfullt -jag visste att det var lönlöst att ropa efter henne,så jag lät bli. draco satt där ensam och övergiven i timmar utan att veta att pansy hade hört allting... Det var faktiskt så att hon hade märkt att draco hade betätt sig märkligt så hon följde efter honom. Och nu insåg hon att hennes chans att fråga chans på draco var öppen. kommentera gärna!!! mohaha!!! 10 feb, 2013 17:19 |
|
Lizzy.P27
Elev |
super!!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 10 feb, 2013 18:24 |
|
Kitty Riddle
Elev |
10 feb, 2013 18:45 |
|
hockey macke
Elev |
bra
food before poeple 10 feb, 2013 18:57 |
|
Borttagen
|
oj bra
10 feb, 2013 18:58 |
|
Hedwig96
Elev |
jättebra!!
10 feb, 2013 20:22 |
|
Carro_Potter
Elev |
11 feb, 2013 16:22 |
|
spöke123
Elev |
Pansy När pansy vaknade hade hon ett äckligt leende på läpparna ,för det första så var det jullov om tre dagar ,och för det andra så skulle hon fråga chans på malfoy. När hon kom upp gick hon till uppehålls rummet och fortsatte vidare genom trapporna och upp till lunch salen. När hon kom dit såg hon malfoy vid slytherins bord som hade ett fejkat smil på läpparna... -Du Draco kan jag få snacka med dig lite enskilt ,sa jag oskyldigt... -ohhhhh ,hörde man folk i bakrunden säga... -visst ,svarade draco med rodnande kinder. När de kom ut ur lunch salen så frågade malfoy: -vad vill du -vill du bli ihop med mig ,frågade pansy nervös och helt hoppandes på ett ja... Vid det här tillfället var malfoy helt desperat och hoppades på att hermione skulle bli avundsjuk eller något så han svarade: -ja... pansy blev jätte glad och hade svårt att kunna koncentrera sig under dem kommande lektionerna ,och när pansy gick och la sig så somnade hon i sängen med obehaglig känsla om att malfoy inte gillade henne utan att hanblev ihop av en annan anledning kapitlet kanske blev lite kort ,men jag hoppas ni gillar det mohaha!!! 18 feb, 2013 10:57 |
|
Hedwig96
Elev |
brabrabra
18 feb, 2013 12:39 |
|
Carro_Potter
Elev |
18 feb, 2013 14:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen