Veckans Harry Potter fråga
Forum > Harry Potter > Veckans Harry Potter fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nendra
Elev |
Jag skulle nog vara med på den goda sidan därför dem kämpar om en god sak. Fast jag måste säga att den onda sidan lockar, speciellt med alla snygga killar där...
There once was a boy named Harry... 8 dec, 2012 18:01 |
|
minisa
Elev |
Skrivet av Nendra: Jag skulle nog vara med på den goda sidan därför dem kämpar om en god sak. Fast jag måste säga att den onda sidan lockar, speciellt med alla snygga killar där... Får man säga att det är därför jag valde onda sidan..? Draco Malfoy.. ♥ Kram till er ^~^ 8 dec, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
Men exakt! Jag också. Men egentligen är det ju den goda sidan jag vill vara på, men de där snygga killarna... XD
8 dec, 2012 18:30 |
|
Dream
Elev |
Goda sidan, då jag inte står ut med den onda sidans syfte och åsikter. Jag kan inte stödja deras agerande och beteende. Jag gillar vissa "onda" karaktärer mycket, de lyser upp allting, men skulle aldrig kunna vara på deras sida.
8 dec, 2012 21:53 |
|
Nenne00
Elev |
ööö
Patronus: Dolphin Love horses<3 <3 <3 Den som läser detta är ... 8 dec, 2012 23:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nenne00: ok plz inte spamma.ööö 8 dec, 2012 23:16 |
|
Nenne00
Elev |
Skrivet av Borttagen: okej... min lillebror gjorde det Skrivet av Nenne00: ok plz inte spamma. ööö Patronus: Dolphin Love horses<3 <3 <3 Den som läser detta är ... 8 dec, 2012 23:18 |
|
minisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men exakt! Jag också. Men egentligen är det ju den goda sidan jag vill vara på, men de där snygga killarna... XD Alltså jag skulle ju inte klara att se dom onda ta över världen så då känns goda sidan mer.. Jag. Men då får killarna också gå över ;D Kram till er ^~^ 9 dec, 2012 00:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: Men exakt! Jag också. Men egentligen är det ju den goda sidan jag vill vara på, men de där snygga killarna... XD Du verkar som du tänker exakt som jag! Alltså jag skulle ju inte klara att se dom onda ta över världen så då känns goda sidan mer.. Jag. Men då får killarna också gå över ;D 9 dec, 2012 09:06 |
|
Borttagen
|
Alltså, det måste ju såklart bli den goda sidan om man ska svara seriöst. Att stå för diskriminering och tyranni är inget jag skulle skriva under på.
9 dec, 2012 11:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen