Förebilder på Mugglis
Forum > Mugglarportalen > Förebilder på Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
saganda
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av saganda: Tack! Du är helt underbar Skrivet av PotterHunger: Jag har säkert en massa förebilder som jag snart kommer komma på, men just nu känner jag att jag väljer en utav dem som betyder mycket och återkommer senare när jag har något på hjärtat. Personen är saganda. En underbar och cool tjej som jag verkligen ser upp till. Hon skriver alltid bra och får mig att tänka till lite då och då. Jag vill verkligen träffa dig och det var synd att jag inte kunde komma på den där träffen. Men jag vill att du ska veta att jag ser dig som min idol och tycker du är ravenclawsome. Kom alltid ihåg det. Du är bäst. ♥ Ohshitjagdog! Jag vill bara säga hur oändligt mycket det betyder för mig när du säger så. Det går inte att förklara hur mycket sådana här ord från en sådan som dig värmer♥! Ja, det var tråkigt att vi inte kunde träffas. Men vet du vad, det planeras en ny träff Du är absolut en stor förebild på mugglis. Dina egenskaper är sådana alla borde sträva efter No you are Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 nov, 2012 16:56 |
|
Bugglan
Elev |
Pygmepuffen, Luna Chang,
nämen shiit hihi, åhhh, öh, tack! vet inte riktigt vad jag ska säga, galet glad blir jag :> söta människor ♥ 5 nov, 2012 22:38 |
|
Anapneo
Elev |
5 nov, 2012 23:44 |
|
Borttagen
|
Li och DeathDownAlex skulle jag då välja efter jag vad har fått för uppfattning och annat om dessa två personer
8 nov, 2012 17:09 |
|
DarkBells
Elev |
KossanBerta och Minidjuret. Har ingen direkt förklaring varför, men de är helt enkelt coola, snälla, underbara och allt! Puss på er!
8 nov, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
DarkBells
Ååååh, tack så hemsk mycket! asdfghjlöldutyrc Jag sitter här och gråter du är så himla gullig ;u; 8 nov, 2012 18:53 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: DarkBells Ååååh, tack så hemsk mycket! asdfghjlöldutyrc Jag sitter här och gråter du är så himla gullig ;u; Gugu, du fåår inte gråta för då börjarjag gråta och det vill inte jag! :c
8 nov, 2012 18:54 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Merwand
Nej men oj. ^^ Jag är verkligen inte särskillt beundransvärd. Du är cool. 8 nov, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
JAG er det!!!
8 nov, 2012 20:13 |
|
Danzi
Elev |
Li För att du är en sån underbar människa och att du alltid hjälper till om man behöver hjälp.
Kintsugi Du är en otroligt snäll person och skriver alltid jätte bra trådar/inlägg här på mugglis. Nessilini Du har visat att det faktiskt går att ha ett förhållande med någon där man inte ses så ofta, att allt liksom går om man vill. Och sen är du också otroligt snäll och skriver jätte bra. Er ser jag verkligen upp till här på mugglis, ni är awsome! ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
8 nov, 2012 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen