Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
Vad bra längtar redan
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
20 feb, 2011 10:12 |
|
Borttagen
|
Var deras mål trollkarlen...
innan de hann blinka tog han sakerna i en storgryta sen i en mugg och gav den sedan till Wilma som drack och när hon drack såg man hur märket på halsen blev mindre och mindre och nu vart det borta. -Ja skrek Petrus och kramade om Wilma. -Men vänta nu sa Petrus vart tog trollkarlen vägen. -Vet ej.sedan gick de ut ur slottet och till stigen. De började och springa för skojs skull.men då... 20 feb, 2011 10:17 |
|
jan
Elev |
Bra snälla mer är trogen läsare !!!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
20 feb, 2011 10:29 |
|
leumas
Elev |
Fortsätt, det är jättabra
20 feb, 2011 10:47 |
|
Erk10
Elev |
20 feb, 2011 10:49 |
|
Tom Gus Mervolo Dolder
Elev |
vad bra du skriver ♥ ♥ ♥
Slytherin is in mi hearte 20 feb, 2011 10:51 |
|
Borttagen
|
jättebra ;D
20 feb, 2011 10:56 |
|
Borttagen
|
alltså Petrus var först och han stannade men Wilma forsatte för hon blundade och då skrek Petrus
då stannade hon,men det vart försent hon hängde över ravinen med hjälp av en hand. -hon sade:hjälp mig Petrus... -ja sa han och drog upp henne Han var skadad men var hade matsäcken tagit vägen som Wilma hade med sig? 20 feb, 2011 10:57 |
|
Lilla ugglan piggelin
Elev |
Super bra!1
“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars) 20 feb, 2011 11:01 |
|
Borttagen
|
tack alla som läser detta
20 feb, 2011 11:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen