Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jätte bra awsome fantastiskt!!!!!!!
31 okt, 2012 07:33 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack! Förlåt för att jag inte har skrivit något kapitel, jag håller på att skriva ett på skolan, så det kommer någon gång efter Höstlovet Jätte bra awsome fantastiskt!!!!!!! 31 okt, 2012 08:20 |
|
A.k
Elev |
Vad bra!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 3 nov, 2012 09:51 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Nice!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 3 nov, 2012 17:04 |
|
Winny Geasley
Elev |
Tack allihopa♥!!
3 nov, 2012 20:49 |
|
A.k
Elev |
Varsågod!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 4 nov, 2012 08:54 |
|
Hermione Granger00
Elev |
Du skriver jättebra, vill bara påpeka att fotölj stavas fåtölj (inte för att skryta, för jag hatar skryt, men har alltid varit bra på stavning). Men det andra var rätt, och du skriver så j*************vlaaaaaaaaaaaaaa braaaa!!!!
(vet att man inte ska svära, men...) "Excuse me professor, why is Racenclaw's symbol an eagle?" "Oh, what else do you think it should be?" "Oh, I don't know, maybe, a RAVEN...?" Stupideous Professor Umbri-... DUMBridge...! 4 nov, 2012 10:10 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Hermione Granger00: Tack♥! Jag blir alltid så glad när mugglisar skriver att den här är bra!Du skriver jättebra, vill bara påpeka att fotölj stavas fåtölj (inte för att skryta, för jag hatar skryt, men har alltid varit bra på stavning). Men det andra var rätt, och du skriver så j*************vlaaaaaaaaaaaaaa braaaa!!!! (vet att man inte ska svära, men...) Om ni vill läsa min andra ff, så är det den sista länken på min forumsignatur 4 nov, 2012 11:26 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
4 nov, 2012 22:06 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Tack än en gång!Bra! 5 nov, 2012 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen