Choklad ...?
Forum > Off Topic > Choklad ...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mataki
Elev |
blä för lakrits... allt annat är mums!
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 20 feb, 2011 20:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Chokladbollar som kan vara det godaste ♥ mmm, och av okänd anledning blev jag sugen på mörk Polly. Otroligt gott ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 feb, 2011 22:52 |
|
Micka
Elev |
Jag älskar choklad, men min syrra gillar absolut inte choklad
21 feb, 2011 08:37 |
|
EMELESEL
Elev |
din syrra verkar smart 21 feb, 2011 08:51 |
|
Sensei
Elev |
Jag verkligen hatar nästan all godis. Men jag gillar kexchoklad, annars ogillar jag övrig choklad.
//Sensei 21 feb, 2011 11:57 |
|
Rowena
Elev |
Jag kan bara äta lite, sen blir det för mkt för mig. Men det är gott.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 21 feb, 2011 16:32 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Rowena: Jag kan bara äta lite, sen blir det för mkt för mig. Men det är gott. Typ samma här. Alltså, jag kan vara så grymt sugen på choklad, och tycka det är jättegott, men efter typ fyra rutor räcker det. Det är väldigt nice iofs. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 feb, 2011 18:24 |
|
jan
Elev |
Haha smaka detta Ingredienser
5 dl vetemjöl 3 msk kakao 2 tsk bakpulver 1 dl strösocker 1 dl hasselnötter, rostade och grovhackade 75 g mörk choklad, hackad 75 g smör 2 dl mjölk Tillagning 1. Sätt ugnen på 225°. Blanda alla torra ingredienser samt hasselnötter och choklad. Skär smöret i kuber och finfördela det i mjölblandningen. 2. Häll i mjölken och blanda snabbt ihop till en deg. Klicka ut degen med hjälp av två skedar på bakpappersklädd plåt. 3. Grädda mitt i ugnen 15-18 min. Låt svalna något på plåten innan de serveras ljumma. Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
21 feb, 2011 18:29 |
|
ikka
Elev |
21 feb, 2011 19:33 |
|
The Noble Lion
Elev |
Hur kan man inte tycka om choklad? Alltså det är måste ju typ vara helt omöjligt! :O
Gud nu blev jag sjukt sugen på choklad bara därför!
21 feb, 2011 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen