Mitt första Mugglisgame!
Forum > Fanfiction > Mitt första Mugglisgame!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Yey!
15 sep, 2012 18:19 |
|
Borttagen
|
har börjat skriva, jag är på distrikt 7
15 sep, 2012 18:20 |
|
Confringo
Elev |
Nu får man hoppas att man överlever, right?
Läs gärna min ff: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22814
15 sep, 2012 18:20 |
|
Goizan
Elev |
Japp
Men var ska det börja, på plattformarna eller med slåtter? [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
15 sep, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Slåtter
15 sep, 2012 18:21 |
|
Goizan
Elev |
15 sep, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Vet du något om hur länge det tar tills kapitlet är uppe?
15 sep, 2012 18:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vet du något om hur länge det tar tills kapitlet är uppe? i kväll skulle jag tro 15 sep, 2012 18:41 |
|
Goizan
Elev |
15 sep, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet du något om hur länge det tar tills kapitlet är uppe? i kväll skulle jag tro Ja! 15 sep, 2012 18:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen