"The Hogwarts Games"
Forum > Fanfiction > "The Hogwarts Games"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Entligen klar!
~~ "The Hogwarts Games" ~~ Slåttern Distrikt 1-6 Distrikt 1: Harry Potters Distrikt var ett ganska fredligt Distrikt. Folket levde i harmoni och lekte varje dag. Det var inget slaveri där. Men deltagarna som valdes ut därifrån brukade nästan alldrig vinna. Dom kanske såg ovänliga ut, men det var dom inte. Games. Idag var det slåtterdagen för alla Distrikter. Dom samlades på torget där alla uppträdanden och fester alltis brukade hålla till. Harry Potter gick fram på senen. Han pratade högt men endå lite ledsamt. Han tyckte inte om Hogwarts Games. Att 23 personer måste dö på en arena. Hans son hade blivit vald och dött i Hogwarts Games, och det var han fortfarande ledsen över. Harry Potter ställde sig vid en sorts glas-boll där massa ihopväcklade papper låg. Han drog upp en lapp, och han han inte ens ropa. mums hade avbrutit han- - Jag är frivillig! Skrek mums. -Jaha, vi har en frivilig. Sa Harry. Harry Potter drog upp en lapp till och ropade: -Salle! Salle gick upp på senen snabbt. Harry Potter skrek: -Här har vi våra deltagare! mums Och Salle! Folket börja dra sig tillbaka till sina hem. Distrikt 2: I distrikt Ron Weasley vann dom ibland. Dom brukade få mest sponsor-gåvor. Ron Weasley gick upp på senen. Han drog upp en lapp. - astrid.98! astrid.98 gick upp på senen. Hon var tränad till Hogwarts Games. Hon var säker på att hon skulle vinna. Ron Weasley drog upp en lapp till. - Incendio! Oh, nej inte trollformlen, utan flickan Incendio från detta Distrikt. Då har vi våra utvalda för detta års Hogwarts Game! Lycka till! Distrikt 3: Distrikt Luna Lovegood var de vänligaste ditriktet. Dom brukadr inte dö av svält eller törst. Dom brukade hitta mat som inte var giftig. Luna Lovegood gick upp på senen. Hon lyckoönskade alla. "-Även om ni inte vinner har ni hedrat vårat distrikt genom att ha kämpat för oss. Allas hjärtan slår för er utvalda. Så lycka till i detta års Hogwarts Game, vi håller på er med våra hjärtan." Hon gick fram och drog upp en lapp. Hon läste på den högt. -Vanessa Treens. Hon drog en lapp till och sa: -LunaLovegood1. LunaLovegood1 sprang upp på senen. Vanessa Treens gick upp på senen. Båda kollade på varandra och nickade. Dom skulle samarbeta. Luna Lovegood lyckohälsade de 2 utvalda. "-Lycka Till, Våra Hjärtan Hejar På Er." Distrikt 4: Distrikt Hermione Granger var det smartaste distriktet. Inte på arenan. Utan på formler och sånt. Vad det hade för fördelar på arenan viste ingen. Dom vann nästan aldrig konstigt nog. Hermione Granger gick upp på senen och började rabbla upp viktiga trollformler som var viktiga att kunna. Hon harklade sig när hon var klar. Hon tog fram trollstaven och pekade på en lapp och mumlade "Wingardium Leviosa!" l Lappen flög upp och on fångade den. Hon vecklade upp den och sa: -Lea Lovegood! Lea Lovegoodhöll på att svimma. Hermione drog upp en lapp till. Hon ropade: - MissFniss! MissFniss gick upp på senen där Lea Lovegood stod. Lea Lovegood grät. Distrikt 5: Distrikt Draco Malfoy var ett ganska malligt Distrikt. Dom mallade alltid. Men dom van nästan alltid. Men det var antaagligen för att alla tränade varje dag. Draco Malfoy tränade alla från 12 års åldren till 18 stenhårt. Dom fick vakna kl. 6:00 och träna Till kl. 9:00. Det var inte så kul. Men detta var inte det värsta Distriktet att bo i. Det viste alla. Det värta Distriktet var Voldemorts Distrikt. Draco Malfoy gillade att ha makt. Han gick upp på senen. Han drog upp 2 lappa samtidigt. - kya och LunaLovegood123 är våra deltagare! Distrikt 6: Distrikt Neville Longbottom var det klumpigaste och näst vänligaste distriktet. Dom hade vunnit Hogwarts Games 1 gång. Neville snubblade på mattan som låg på senen. Han fick grepp om en pall. Han ställde sig upp. Många skrattade. Neville Log glatt. Han hatade Hogwarts Spelen. Dom förlorade alltid och tanken på att 23 ungdomar dör var vidrig. Han drog upp en lapp med ångerst. Han ropade upp: -Bombarda. Bombarda såg sig omkring. Han möttes av avifors blick. Dom var bästa vänner. Bombarda gick upp på senen. Neville drog upp en lapp till. -avifors. Sa han. avifors trodde inte sina öron. Han hade hoppades att Bombarda skulle vinna och komma hem. Så att dom fick träffas igen. Men nu, gick det inte. Bara en överlever och 23 dör. avifors gick upp på senen. Han sprang till Bombarda och kramade henne. Båda grät. Vad tycks? 7 sep, 2012 20:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 8 kl. 16:59
|
|
Borttagen
|
Jättebra
7 sep, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Tack
Vi får se. Imorgon ska jag till malmö folkets park. och sedan på kalas. så kanske på söndag. 7 sep, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
^
Ok 7 sep, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
Det är jättebra
längtar till slåttern vid snapes distrikt 7 sep, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
Tack!
7 sep, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack! det var så lite 7 sep, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
ammen du är för snäll!
7 sep, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
hehe nee då
7 sep, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
joo! slut och pungt!.
7 sep, 2012 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen