Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Jacob ser skeptiskt ut.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 31 aug, 2012 15:38 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Vad är det?", frågar Naima ängsligt. Nu var hon verkligen rädd.
2 sep, 2012 18:34 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag tror dig inte" säger Jacob.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 sep, 2012 18:39 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima stönade.
2 sep, 2012 18:46 |
|
amanda1104
Elev |
Aily börjar backa. Då snubblar hon och faller. En skäl kommer flygande och ställer sig framför Jacob.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 sep, 2012 18:48 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima stirrar. Om hon flydde lämnade hon Aily ensam, det skulle ha varit fegt. Hon var inte feg.
"Låt henne vara", skrek hon åt Jacob. Han vände sig mot henne. 2 sep, 2012 18:58 |
|
amanda1104
Elev |
"Varför bryr du dig om henne? Hon är en häxa" säger Jacob. Aily reser sig upp. Skälen stod kvar på samma ställe. Ett steg till och Jacob skulle gå in i den.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 sep, 2012 18:59 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Vem bryr sig!", fortsatte Naima, "en människa är inte sämre bara för att hon är en häxa!!"
Jacob stirrade på henne. 2 sep, 2012 19:15 |
|
amanda1104
Elev |
"Naima, är du en magiker?"
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 sep, 2012 19:16 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Hurså?", Svarade Naima nervöst.
2 sep, 2012 19:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen