Vad dricker du helst?
Forum > Harry Potter > Vad dricker du helst?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Racelly
Elev |
honungsöl, tycker det låter mycket godare
You don't have to call me sir, professor 8 sep, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Honungsöl och pumpasaft
8 sep, 2012 19:34 |
|
Anval
Elev |
pumpasaft
Alltid ett nytt innlägg 9 sep, 2012 11:47 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Pumpasaft skulle jag nog gärna dricka en riktigt varm dag (Jag har fantiserat om dricka det hela sommaren XD)
Och Honungsöl verkar vara helt perfekt en kall höst/vinterdag efter skolan. Tänk att krypa upp i soffan med en bra bok och lite Honungsöl, helt perfekt typ ♥
Förlåt för att jag suger.
9 sep, 2012 11:51 |
|
inovember
Elev |
9 sep, 2012 18:01 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
9 sep, 2012 23:00 |
|
Arcade
Elev |
Hade helst smakat honungsöl. Dock hade jag nog föredragit varm choklad.
11 sep, 2012 09:32 |
|
LoonyMe
Elev |
11 sep, 2012 09:34 |
|
Tonks_xD
Elev |
11 sep, 2012 10:53 |
|
Chokladkort
Elev |
Honungsöl har jag faktiskt smakat, och det var jättegott!
Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
11 sep, 2012 12:23 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen