The Hunger Games [SYOT]
Forum > Fanfiction > The Hunger Games [SYOT]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
har jag skickat
22 aug, 2012 19:06 |
|
Lucy och Rose
Elev |
22 aug, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
jag ska skicka min nu
22 aug, 2012 19:18 |
|
Lucy och Rose
Elev |
22 aug, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lucy och Rose: vad menas med frivillig/inte frivillig^ Yep ... :s ~ Well ... Alla som vill kan fylla i mallen: Mall ~ Smeknamn: Styrka/or [Max 8 saker]: Svaghet/er [Minst 3 saker]: Kan hantera [vapen]: Frivillig/inte frivillig: Övrigt: Skicka i meddelande! 22 aug, 2012 19:23 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Alltså förlåt allihopa! Jag har råkat radera allas mallar! Vi struntar i dem. Jag tycker ändå att det är svårt att skriva och kolla mall, skriva, kolla mall osv osv ...
Ska jag börja skriva?
30 aug, 2012 17:08 |
|
amanda1104
Elev |
^JAAA skriv på du
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 aug, 2012 17:10 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Alltså förlåt allihopa! Jag har råkat radera allas mallar! Vi struntar i dem. Jag tycker ändå att det är svårt att skriva och kolla mall, skriva, kolla mall osv osv ... Ska jag börja skriva? Vänta här nu, det var ju till det här spelet jag var så nöjd med min mall Sak samma ~MY TUMBLR~ 30 aug, 2012 17:15 |
|
Borttagen
|
Jaa! Skriv!
30 aug, 2012 17:35 |
|
JosefinFini
Elev |
31 aug, 2012 08:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen