Din trollstav
Forum > Harry Potter > Din trollstav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
chokladglasyr
Elev |
Hur mycket har ni fått betala för era trollstavar? Har kikat runt lite och hittar så himla olika priser överallt nämligen, så skulle vara tacksam för svar
the ones that love us never really leave us <3 31 okt, 2012 17:39 |
|
emmasagman
Elev |
jag vill ha lunas
31 okt, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
Jag har en biljardpinne.
31 okt, 2012 17:57 |
|
PerfectFreak
Elev |
31 okt, 2012 18:26 |
|
ginny 23
Elev |
31 okt, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja ha Lunas trollstav. ♥
1 nov, 2012 10:17 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Jag har Bellatrix krokiga trollstav
by my heel, i care not 1 nov, 2012 12:03 |
|
ginny 23
Elev |
3 nov, 2012 19:52 |
|
Mikaela120
Elev |
Den 15/12 så kommer jag (om inget kommer i vägen) att ha Sirius Blacks trollstav
3 nov, 2012 20:17 |
|
elin-15
Elev |
jag har bellatrix
3 nov, 2012 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen