Jasper du är en ängel
Forum > Fanfiction > Jasper du är en ängel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Awwwee! Gud vad gulligt! ♥ Meeeer!
11 okt, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Alltså sorry att jag inte skrivit på jätte länge.
Hoppas du förlåter mej (om du fortfarande läser ff alltså). Skulle skriva men fick aldrig tid. Kapitel. 29 Linnea* Jag vaknade och såg att klockan var 6 på morgonen. Jag upptäckte ävan att jag och Jasper låg mycken närmare varandra en när jag somnade. Vilket jag var glad över. Jag var nog tvungen att gå till sovsalen. Tänkte jag. Men jag låg kvar ett tag för att titta på Jasper. Han var om möjligt enu vackrare när han sov. Jag hade värkligen tur som var ihop med honom. Han var igentligen mer en vad jag var värd. Jag hade bara vart kär i honom, ja typ 4 månader och han hade varit kär i mej i 6 år. Nej men allvarligt han var så omtänksam snäll och romantisk att det inte borde vara möjligt. Jag var faktiskt förvånad över att inte några av mina vänner var förälskad i honom, förvånad men glad. Jag förstod Ravenclaw tjejen iallafall. Tänkte jag. Jag bestämde mej för att väcka Jasper, han skulle väll ändå vakna när jag gick upp (jag väckte honom på bästa möjliga sätt, ja genom att kyssa honom). Jag märkte att han var vaken när han besvarade min kyss. När vi kysst klart sa jag att jag måste gå. Och vi kysstes igen. Vi kysstes alltid om vi skulle var ifrån varandra även om det bara var några minuter (vi brukade ju dok kyssas hela tiden så det var kanske inte så stor skillnad). När jag gick tillbaka till sovalen stod Anika med armarna i kors. Och jag kände på mej att det skulle bli ett litet samtal om var jag varit. -Var har du varit? Frågade Anika men det lät på rösten som att Anika redan listat ut det. -Det kan du nog gissa. Sa jag till Anika. - Du har varit hos Jasper eller hur? Sa Anika. -Ja... Sa jag. -Har ni gått så långt i ert förhållande? Frågade -Anika jag sov hos honom när vi varit ihop i 3 månader. Förästen så var det för att jag drömmde en mardröm. Sa jag. -Sov? Bara sov? Frågade Anika. -Ja Anika. Föresten har du inte med det att göra! Sa jag. -Okej men stick inte utan att säga till, man blir ju orolig när sängen är tom och du inte sagt något. Sa Anika. -Okej visst. Sa jag. -Ååå ni är sååååååååå gulliga tillsamans!!! Sa Anika __________________________________________________ Förlåt igen gör att jag inte hade skrivit på ett bra tag 16 okt, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
går bra
17 okt, 2012 06:41 |
|
Borttagen
|
Nejnej, jag läser fortfarande, jättebra som vanligt, mer!!
17 okt, 2012 19:31 |
|
Elina Potter
Elev |
Den är så bra!!
Förlåt om jag inte har kollat in den tidigare! Go Mugglis! 17 okt, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
den här ff en är super bra
17 okt, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
Tack för kommentarerna♥♥♥!!!!!! Ni är så under bara och awsome!!!
Och tänk att vi redan är på kapitel 30. Kapitel. 30 Anika* Dom var faktiskt otroligt söta tillsammans. Men på senaste tiden hade dom nästan blivit lite jobbigt överdrivna. Dom kysstes ju minst varannan minut! Fast tja det skulle förvåna mej om dom inte gifte sej någon gång vid skolans slut. Jag gick ner till frukosten med Linnea. Fast jag visste att hon skulle glömma bort mej totalt samma sekund hon såg Jasper. Jag gissade rätt. Typ samma sekund vi kom in i stora salen hade Linnea och Jasper helt plötsligt fått en minnesförlust när det gällde mej, och resten av alla som satt där. I Linneas och Jaspers fall borde det vara förbjudet att kyssas. Tänkte jag. Linnea* Juste man skulle äta när man åt frukost. Inte kyssas. Fast av någon anledning tänkte jag nästan aldrig på det när jag åt frukost. Efter frukosten gick jag Jasper och Anika till trolldryks lektionen. Där jag och Jasper som vanligt fick en tillsägelse om att vi inte skulle kyssas under lektionerna. Nånting sa mej att vår trolldrys lärare inte gillade kärlek. 17 okt, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
bra kap.
18 okt, 2012 05:34 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
Mer 21 okt, 2012 10:38 |
|
Elina Potter
Elev |
Bra kapitel!♥
Go Mugglis! 21 okt, 2012 11:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen