Vem har bäst stil i HP?
Forum > Harry Potter > Vem har bäst stil i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Black
Elev |
6 feb, 2011 20:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Måste nog påstå att jag gillar familjen Malfoys stil så som jag tänkt mig den (och överlag i filmerna också förutom Narcissas hår i senaste filmerna).
Sedan har Bellatrix, Luna och Arthur Weasley sin charm också. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 feb, 2011 23:14 |
|
Looney Luna Lovegood
Elev |
Luna Lovegood helt självklart'!!
I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am 6 feb, 2011 23:41 |
|
OliviaGranger
Elev |
♥ Hagrid♥ 7 feb, 2011 09:30 |
|
Beata
Elev |
7 feb, 2011 11:08 |
|
Roretta
Elev |
Seamus lol. Älskar att han hela tiden ser så stökig ut aww
Berits hand touched fried chicken. /proud 7 feb, 2011 17:23 |
|
NEWBORN
Elev |
7 feb, 2011 17:49 |
|
EMELESEL
Elev |
jag tycker luna och Tonks( Dora)
7 feb, 2011 18:14 |
|
Borttagen
|
Jag tycker nog mest luna och bellatrix
Men älskade kläningen som hermione hade på julbalen i fjärde boken 7 feb, 2011 18:15 |
|
Luna 1
Elev |
7 feb, 2011 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen