Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken karaktär skulle du vilja vara?

Forum > Harry Potter > Vilken karaktär skulle du vilja vara?

1 2 3 ... 7 8 9 10 11
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Fred eller George

27 dec, 2012 21:39

Sallymalfoy
Elev

Avatar


Dracos fru ♥ annars Hermione!

28 dec, 2012 00:13

Writteninthemoonlight
Elev

Avatar


Tonks, jag har tre ord att motivera det valet med, Remus. John. Lupin! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lg11idys491qfwufao1_400.gif Tumblr http://naturallybookish.tumblr.com/ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fgifsoup.com%2Fimager.php%3Fid%3D1880420%26amp%3Bamp%3Bt%3Do

28 dec, 2012 00:14

Japan nörden
Elev

Avatar


om jag fick vara en karaktär i Harry Potter så skulle det vara Luna Lovegod eller Nymphadora Tonks!
Luna är så udda!
Tonks är klumpig och meta morf mago och det är coolt.

28 dec, 2012 08:13

lego flitvik
Elev

Avatar


Skrivet av emelieio5:
jag vill antingen vara Hermione granger,Ginny eller Luna

28 dec, 2012 11:26

Borttagen

Avatar


Luna eller Ginny eller Bellatrix hihi :3

Luna: Hon är sig själv och bryr sig inte om vad andra säger om henne, vilket är mycket jag ♥

Ginny: Jag vill förhäxa Smith Nä, Ginny är cool 8D

Bellatrix: Hon är ond och jag gillar onda ;P Och så är hon den som får duellera mot Molly. Och så gillar Mörkretss Herre henne typ mest av alla dödsätare :3

28 dec, 2012 11:33

Japan nörden
Elev

Avatar



inte tjocka damen

28 dec, 2012 18:14

Detta inlägg ändrades senast 2012-12-28 kl. 18:24
Antal ändringar: 1

spöke123
Elev

Avatar


jag skulle vilja vara luna

mohaha!!!

28 dec, 2012 18:18

Japan nörden
Elev

Avatar


jag vill vara Luna Lovegood

28 dec, 2012 18:25

Borttagen

Avatar


Luna för att hon är sig själv

Cho

Ginny

Eh det finns många jag vill vara

28 dec, 2012 20:06

1 2 3 ... 7 8 9 10 11

Forum > Harry Potter > Vilken karaktär skulle du vilja vara?

Du får inte svara på den här tråden.