Vilken karaktär skulle du vilja vara?
Forum > Harry Potter > Vilken karaktär skulle du vilja vara?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fred eller George
27 dec, 2012 21:39 |
|
Sallymalfoy
Elev |
Dracos fru ♥ annars Hermione!
28 dec, 2012 00:13 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Tonks, jag har tre ord att motivera det valet med, Remus. John. Lupin! ♥
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
28 dec, 2012 00:14 |
|
Japan nörden
Elev |
om jag fick vara en karaktär i Harry Potter så skulle det vara Luna Lovegod eller Nymphadora Tonks!
Luna är så udda! Tonks är klumpig och meta morf mago och det är coolt. 28 dec, 2012 08:13 |
|
lego flitvik
Elev |
Skrivet av emelieio5: jag vill antingen vara Hermione granger,Ginny eller Luna 28 dec, 2012 11:26 |
|
Borttagen
|
Luna eller Ginny eller Bellatrix hihi :3
Luna: Hon är sig själv och bryr sig inte om vad andra säger om henne, vilket är mycket jag ♥ Ginny: Jag vill förhäxa Smith Bellatrix: Hon är ond och jag gillar onda ;P Och så är hon den som får duellera mot Molly. Och så gillar Mörkretss Herre henne typ mest av alla dödsätare :3 28 dec, 2012 11:33 |
|
Japan nörden
Elev |
inte tjocka damen 28 dec, 2012 18:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-28 kl. 18:24
|
|
spöke123
Elev |
jag skulle vilja vara luna
mohaha!!! 28 dec, 2012 18:18 |
|
Japan nörden
Elev |
jag vill vara Luna Lovegood
![]() 28 dec, 2012 18:25 |
|
Borttagen
|
Luna för att hon är sig själv
Cho Ginny Eh det finns många jag vill vara 28 dec, 2012 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen