Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ett till Ett till Mugglis Game!:)

Forum > Fanfiction > Ett till Ett till Mugglis Game!:)

1 2 3 ... 7 8 9 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood1:
Jag joinar gärna sjuan


då är du med mig

7 aug, 2012 18:30

Borttagen

Avatar


vill gärna vara handledare då allt annat är fullt c;

9 aug, 2012 01:22

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
vill gärna vara handledare då allt annat är fullt c;


Du är för sölig:p
Handledare är bara som som vann i det flrra..

Hej

9 aug, 2012 01:33

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
vill gärna vara handledare då allt annat är fullt c;


Du är för sölig:p
Handledare är bara som som vann i det flrra..

Men Vilde vann ju i förra Att vinna Mugglis Games är ju att överleva och det gör man om man inte deltar *på Vildes sida för en gångs skull*

~MY TUMBLR~

9 aug, 2012 01:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
vill gärna vara handledare då allt annat är fullt c;


Du är för sölig:p
Handledare är bara som som vann i det flrra..

Men Vilde vann ju i förra Att vinna Mugglis Games är ju att överleva och det gör man om man inte deltar *på Vildes sida för en gångs skull*


Tack VW

9 aug, 2012 01:40

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
vill gärna vara handledare då allt annat är fullt c;


Du är för sölig:p
Handledare är bara som som vann i det flrra..

Men Vilde vann ju i förra Att vinna Mugglis Games är ju att överleva och det gör man om man inte deltar *på Vildes sida för en gångs skull*


Hon deltog inte och då är det omöjligt att vinna, hon kan få agera sponsor och sen vara med i en eventuell uppföljare

Hej

9 aug, 2012 01:45

Borttagen

Avatar


Hanna... Skype...

9 aug, 2012 01:46

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
vill gärna vara handledare då allt annat är fullt c;


Du är för sölig:p
Handledare är bara som som vann i det flrra..

Men Vilde vann ju i förra Att vinna Mugglis Games är ju att överleva och det gör man om man inte deltar *på Vildes sida för en gångs skull*


Hon deltog inte och då är det omöjligt att vinna, hon kan få agera sponsor och sen vara med i en eventuell uppföljare

Men blööööhhh!! Hanna var det inte du som had en "extra person" i ditt förra TMG?

~MY TUMBLR~

9 aug, 2012 01:46

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
vill gärna vara handledare då allt annat är fullt c;


Du är för sölig:p
Handledare är bara som som vann i det flrra..

Men Vilde vann ju i förra Att vinna Mugglis Games är ju att överleva och det gör man om man inte deltar *på Vildes sida för en gångs skull*


Hon deltog inte och då är det omöjligt att vinna, hon kan få agera sponsor och sen vara med i en eventuell uppföljare

Men blööööhhh!! Hanna var det inte du som had en "extra person" i ditt förra TMG?


Ja.. men jag anmälde min lillasysters gubbe just för der änsamålet..

Hej

9 aug, 2012 01:51

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
vill gärna vara handledare då allt annat är fullt c;


Du är för sölig:p
Handledare är bara som som vann i det flrra..

Men Vilde vann ju i förra Att vinna Mugglis Games är ju att överleva och det gör man om man inte deltar *på Vildes sida för en gångs skull*


Hon deltog inte och då är det omöjligt att vinna, hon kan få agera sponsor och sen vara med i en eventuell uppföljare

Men blööööhhh!! Hanna var det inte du som had en "extra person" i ditt förra TMG?


Ja.. men jag anmälde min lillasysters gubbe just för der änsamålet..

Jag trodde Alex var extrapersonen? :O

~MY TUMBLR~

9 aug, 2012 01:57

1 2 3 ... 7 8 9 ... 12 13 14

Forum > Fanfiction > Ett till Ett till Mugglis Game!:)

Du får inte svara på den här tråden.