Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur kunde det ske? [SV]

Forum > Fanfiction > Hur kunde det ske? [SV]

1 2 3 ... 7 8 9 ... 13 14 15
Användare Inlägg
LunaLovegood1
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
ÅZZUMMM!

JAAAA

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

8 aug, 2012 11:25

missdumbledore
Elev

Avatar


Azum! Ny bevakare och läsare här!

http://i43.tinypic.com/14vtmk9.gif

8 aug, 2012 11:36

Borttagen

Avatar


ny läsare!!!!

8 aug, 2012 12:09

Borttagen

Avatar


Mer!

8 aug, 2012 12:44

Piiret
Elev

Avatar


Oj vad kul med nya läsare
-----------------------------------
Kyssen varade runt 1 minut innan jag avbröt den.
- Förlåt. Mumlade jag och rodnade. Han log.
- Ingen fara.
Jag torkade de sista tårarna och tittade på han och började undra lite. Är jag kär i honom?
- Malfoy..
Han nickade.
- Vad är det Ginny? Jag tittade han djupt in i ögonen, drog ett djupt andetag och sa:
- Tack.
Han log .
- Det är lugnt. Jag kommer alltid stötta dig!
Jag log och stängde ögonen och inom 2 min hade jag somnat.

DRACO:
När jag hörde hennes tunga och jämna andetag förstod jag att hon somnat så jag reste mig försiktigt upp ur hennes säng. Jag stannade till vid dörren och slängde en sista blick på henne innan jag lämnade hennes rum. Hon är så fin Ginny. En riktigt stark tjej!
Jag gick in i mitt rum, klädde av mig och kröp ner mellan de svala lakanen och stängde ögonen. Men kunde inte somna. Pappa kommer döda barnet. Mitt barn. Jag kan inte låta han få reda. Får han reda på det.. Måste jag döda honom! Efter allt jag gått igenom är han värd det! Jag snyftade till. Alla minnen bara rasade över mig. Alla gången han använt Crucio på mig. Varje slag med käppen. Eller med bältet.. Och mamma bara tittat på.. Är jag inte värd bättre? När jag tittade upp ifrån den dyblöta kudden såg jag ett brev på skrivbordet.

" Kära Draco,
Hur har du det? Vi har det bra! Kommer du hem under Sportlovet eller stannar du på Hogwarts med dina vänner? Hur går det med Pansy?
Mvh Mamma!"


Jag suckade. Inte ens något, vi saknar dig eller vi älskar dig..
Jag satte mig och började skriva tillbaka.

" Hej mamma.
Bara bra. Nej, jag stannar för att plugga och umgås lite med vännerna. Det är slut mellan mig och Pansy! För evigt!
Draco"


Jag skickade iväg brevet med min uggla Heloo som hon heter. Jag tittade efter henne när hon flög över natthimlen. Jag kröp ner i sängen igen och somnade.

Dåligt kapitel men är lite stressad

8 aug, 2012 13:50

Borttagen

Avatar


jättebra!!!!

8 aug, 2012 13:52

Borttagen

Avatar


OMG MER MER MER

8 aug, 2012 14:16

missdumbledore
Elev

Avatar


Omg!
Jag vill ha mer!

http://i43.tinypic.com/14vtmk9.gif

8 aug, 2012 15:54

Mikaela120
Elev

Avatar


Jättebra

8 aug, 2012 16:27

Bombarda
Elev

Avatar


Mega brao!

Kärlek till alla!

8 aug, 2012 16:40

1 2 3 ... 7 8 9 ... 13 14 15

Forum > Fanfiction > Hur kunde det ske? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.