Vilket ämne vill du bli lärare i?
Forum > Harry Potter > Vilket ämne vill du bli lärare i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MystiqueRed
Elev |
Förvandlingskonst
8 aug, 2012 19:20 |
|
Coraal
Elev |
jag kmr inte ihåg om jag har skrivit här elr inte men jag skulle vilja vara lärare i skötsel och vård av magiska djur
9 aug, 2012 11:47 |
|
Deathless
Elev |
9 aug, 2012 14:41 |
|
Looney673
Elev |
9 aug, 2012 15:07 |
|
Borttagen
|
Försvar mot Svartkonster... För att jag skulle känna mig badass då, om man nu ska vara ärlig.
9 aug, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
trolldryckskonst
9 aug, 2012 16:08 |
|
SirSnape
Elev |
Skulle vilja vara lärare i något nytt ämne som: Trollstavshantering.
Då kan man 'råka' kasta en förbannelse på dem och komma undan. Dödsätare. 9 aug, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Försvar mot Svartkonster. ^^
9 aug, 2012 16:42 |
|
Zindrix
Elev |
9 aug, 2012 16:56 |
|
amanda1104
Elev |
Svartkonster... Eller kvastflygning
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 9 aug, 2012 17:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen