Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Sponsor Games

Forum > Fanfiction > The Sponsor Games

1 2 3 ... 7 8 9 ... 34 35 36
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


Får jag joina distrikt 1?

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

31 jul, 2012 13:51

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Lills:
Är det bara jag sim inte fått min intervju? xD

Du är ju handledare smarto
Skrivet av Borttagen:
Får jag vara med i sjuan som spelare?

Japp
Skrivet av amanda1104:
Får jag joina distrikt 1?

JA!

~MY TUMBLR~

31 jul, 2012 15:36

amanda1104
Elev

Avatar


Tack♥

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

31 jul, 2012 15:37

Incendio
Elev

Avatar


I volunteer for Distrikt 4!

31 jul, 2012 15:53

Korra
Elev

Avatar


Victoire Weasly - Skicka mig ett PM, jag har världens idé!

31 jul, 2012 15:59

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Korra:
Victoire Weasly - Skicka mig ett PM, jag har världens idé!

Låter kul

~MY TUMBLR~

31 jul, 2012 16:02

amanda1104
Elev

Avatar


Är vi klara med intervjun....

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

31 jul, 2012 16:04

Borttagen

Avatar


Jag vill gärna vara sponsor, men gör det något om jag kanske inte kan vara inne varje dag då?

31 jul, 2012 16:05

Incendio
Elev

Avatar


Victoire Weasly, jag kommer att åka till Frankrike på fredag och blir borta i två veckor, så jag vill gärna få min intervju avklarad inom kort, så att du slipper vänta sen, och hela spelet blir försenat!

31 jul, 2012 16:07

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill gärna vara sponsor, men gör det något om jag kanske inte kan vara inne varje dag då?

Det är en speldag så det är nog lugnt.
Skrivet av amanda1104:
Är vi klara med intervjun....

Nopp

~MY TUMBLR~

31 jul, 2012 16:07

1 2 3 ... 7 8 9 ... 34 35 36

Forum > Fanfiction > The Sponsor Games

Du får inte svara på den här tråden.