The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Får jag joina distrikt 1?
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 31 jul, 2012 13:51 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Lills: Är det bara jag sim inte fått min intervju? xD Du är ju handledare smarto Skrivet av Borttagen: Får jag vara med i sjuan som spelare? Japp Skrivet av amanda1104: Får jag joina distrikt 1? JA! ~MY TUMBLR~ 31 jul, 2012 15:36 |
|
amanda1104
Elev |
Tack♥
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 31 jul, 2012 15:37 |
|
Incendio
Elev |
I volunteer for Distrikt 4!
31 jul, 2012 15:53 |
|
Korra
Elev |
Victoire Weasly - Skicka mig ett PM, jag har världens idé!
31 jul, 2012 15:59 |
|
Victoire Weasly
Elev |
31 jul, 2012 16:02 |
|
amanda1104
Elev |
Är vi klara med intervjun....
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 31 jul, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Jag vill gärna vara sponsor, men gör det något om jag kanske inte kan vara inne varje dag då?
31 jul, 2012 16:05 |
|
Incendio
Elev |
Victoire Weasly, jag kommer att åka till Frankrike på fredag och blir borta i två veckor, så jag vill gärna få min intervju avklarad inom kort, så att du slipper vänta sen, och hela spelet blir försenat!
31 jul, 2012 16:07 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill gärna vara sponsor, men gör det något om jag kanske inte kan vara inne varje dag då? Det är en speldag så det är nog lugnt. Skrivet av amanda1104: Är vi klara med intervjun.... Nopp ~MY TUMBLR~ 31 jul, 2012 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen