A new Mugglis Game!
Forum > Fanfiction > A new Mugglis Game!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mums
Elev |
jag e sååååååå ledsen!!!! spelen började för sex dar sen!!!!!!!!!!!! någon ugglade mej!!!! jag ska göra en uppföljare! du får vara med då om du vill!!! Goizan vill du att jag ska skriva upp dej??????? då får du skriva distrikt och mall så skriver jag upp dig!!!!!!! hoppas du vill!♥♥♥♥♥♥
![]()
12 aug, 2012 13:55 |
|
Borttagen
|
mums jag fattar inte riktigt! har nån hppat ur eller?
12 aug, 2012 13:57 |
|
mums
Elev |
12 aug, 2012 14:00 |
|
Borttagen
|
men detta är väl inte klart
12 aug, 2012 14:06 |
|
mums
Elev |
12 aug, 2012 14:08 |
|
Borttagen
|
12 aug, 2012 14:08 |
|
Borttagen
|
Va? mums, vad hade du gjort? Fattade inte riktigt....
12 aug, 2012 18:34 |
|
mums
Elev |
Asså jag göra ett nytt mugglisgame och undrade om hon ville vara med. Ni två får oxå vara med om ni vill! Fast detta spelet är nt klart än!!!
![]()
12 aug, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
mums jag kan vara.med i det nya helst distrikt 2 isåfall
12 aug, 2012 21:56 |
|
mums
Elev |
Ok ska komma ihåg!!! Får se om nån mer vill vara med då! Men vi tar det då eller nåt! Kul att du ville vara med!
![]()
12 aug, 2012 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen