The Hogwarts games (ett lite annorlunda TMG)
Forum > Fanfiction > The Hogwarts games (ett lite annorlunda TMG)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
AWEZOME 8D
5 aug, 2012 22:29 |
|
Hope Potter
Elev |
^
^ Inte jag inte ja inte ja.... Ne men lotta på du x3 Btw; Awsum skrivet! Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
5 aug, 2012 22:30 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Dragonflies: Skrivet av Måntass: NEJ! JAG BEHÖVER ETT NU! JAG KRÄVER DET! men annars får jag väl längta... *längtar* Hehe Duvet jag kaaaaanske hinner Nu ska jag lott ai vilken ordning ni kommer döööö! Mwahahahah! >: D *får genast för höga förhoppningar* O.M.G! NU MÅÅSTE DU! vi säger att du lovade.. DU LOVADE! ![]()
5 aug, 2012 22:30 |
|
Dragonflies
Elev |
Skrivet av Måntass: Skrivet av Dragonflies: Skrivet av Måntass: NEJ! JAG BEHÖVER ETT NU! JAG KRÄVER DET! men annars får jag väl längta... *längtar* Hehe Duvet jag kaaaaanske hinner Nu ska jag lott ai vilken ordning ni kommer döööö! Mwahahahah! >: D *får genast för höga förhoppningar* O.M.G! NU MÅÅSTE DU! vi säger att du lovade.. DU LOVADE! Åhnej... x) Jag vet vem som kommer dö föööörst! ^^ Jag är lite kluven när det gäller hur många som kommer att dö i blodbadet. I riktiga THG är det ju nästan hälften av alla deltagare, men ni är ju så trevliga så det känns synd att ta död på er... :s 5 aug, 2012 22:41 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Dragonflies: Skrivet av Måntass: Skrivet av Dragonflies: Skrivet av Måntass: NEJ! JAG BEHÖVER ETT NU! JAG KRÄVER DET! men annars får jag väl längta... *längtar* Hehe Duvet jag kaaaaanske hinner Nu ska jag lott ai vilken ordning ni kommer döööö! Mwahahahah! >: D *får genast för höga förhoppningar* O.M.G! NU MÅÅSTE DU! vi säger att du lovade.. DU LOVADE! Åhnej... x) Jag vet vem som kommer dö föööörst! ^^ Jag är lite kluven när det gäller hur många som kommer att dö i blodbadet. I riktiga THG är det ju nästan hälften av alla deltagare, men ni är ju så trevliga så det känns synd att ta död på er... :s NU FICK JAG ONDA FÖRANINGAR! SNÄLLA SKRIV! SÅ JAG FÅR MIN DÖD AVSLUTAD xP ![]()
5 aug, 2012 22:42 |
|
Dragonflies
Elev |
Mwahah , nu har jag lottat >: D (dock inte vem som vinner, eftersom att jag vill bli lite överraskad själv också
Nu ska jag börja skriva! ^^ 5 aug, 2012 22:59 |
|
Måntass
Elev |
5 aug, 2012 23:04 |
|
Borttagen
|
Jättrbra!
5 aug, 2012 23:35 |
|
Dragonflies
Elev |
Jag skriver så fingrarna blöder och ändå har jag bara lyckats döda två pers hittills! xD
6 aug, 2012 00:20 |
|
Borttagen
|
De kanska räcker... Längtar
6 aug, 2012 00:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen