Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ravenrin
28 jul, 2012 22:49 |
|
johhana
Elev |
Nu är jag med i Hufflepuff, men på pottermore är jag med i Ravenclaw.
Om jag fick välja i verkligheten så skulle jag välja Ravenclaw. Är inte helst förtjust i det här godhets saken som Hufflepuff kör med. Visst är det bra men jag känner att det är så klent. + att jag gillar blått mer än gult läs gärna min ff https://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=43935 28 jul, 2012 23:38 |
|
Patronus!
Elev |
Hoppades på Slytherin vilket jag blev!!! Om jag tänker efter vad som passar mig så e det nog Slytherin eller Gryffindor!:-) Go Slytherin! Go Slytherin!
29 jul, 2012 08:10 |
|
fiaelovegood
Elev |
Rawenclaw eller gryffindor. Ja är nöjd
29 jul, 2012 08:38 |
|
Borttagen
|
Huffledor
29 jul, 2012 10:32 |
|
Borttagen
|
Ravenrin
29 jul, 2012 10:48 |
|
erik potter123
Elev |
hufflepuff
Spoiler:
Tryck här för att visa! 29 jul, 2012 10:51 |
|
Borttagen
|
Hufflepuff ♥
Blev super glad när jag hamnade där också! 29 jul, 2012 12:22 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Ravenclaw ♥ Har alltid känt mig hemma här, och jag tyckte det var helt AWESOME att få hamna här också! ♥
![]()
29 jul, 2012 12:25 |
|
johhana
Elev |
skulle okså vilja hamna i Ravenclaw!
men Hufflepuff går också bra läs gärna min ff https://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=43935 29 jul, 2012 13:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen