JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
31 jul, 2012 09:28 |
|
LauraTree
Elev |
Jag vill träffa dig!
31 jul, 2012 10:24 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av LauraTree: Jag vill träffa dig! Jippie! Måste måste måste träffa mugglisar ♥ ![]()
31 jul, 2012 10:24 |
|
Borttagen
|
Jag kommer nog, sätt in mig på antagligen-listan.
1 aug, 2012 21:46 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Jag kommer antagligen
~MY TUMBLR~ 1 aug, 2012 21:47 |
|
Tonks_xD
Elev |
1 aug, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
JAGMÅSTETRÄFFAERALLA
4 aug, 2012 15:40 |
|
scarhead
Lärare |
4 aug, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Oh bra! Då kan man hitta dig ^^ Jag kommer ha en skylt där det står ''ALRIGHT THERE, SCARHEAD?'' med, ifall jag kommer 4 aug, 2012 15:51 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag kommer ha en skylt där det står ''ALRIGHT THERE, SCARHEAD?'' med, ifall jag kommer Hehe c: Det är bra då kan man hitta dig! Kom på en grej; Jag ska skriva en lista på vad för speciellt alla ska ha så att jag kommer ihåg vem som skulle ha vad! ![]()
4 aug, 2012 17:32 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen