Att älska en dödsätare (sv)
Forum > Fanfiction > Att älska en dödsätare (sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
29 jul, 2012 19:29 |
|
Mikaela120
Elev |
MER! Förlåt om jag skriker...
29 jul, 2012 19:30 |
|
Borttagen
|
MER MER MER
29 jul, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
jättebra!
29 jul, 2012 19:35 |
|
Ormtunga
Elev |
29 jul, 2012 19:38 |
|
blueberrydreams
Elev |
Skrivet av Mikaela120: MER! Förlåt om jag skriker... Gör inget :3 Skrivet av Borttagen: BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Tack! Här kommer mer... :3 Lord Voldemort gick genom rummet mot högsätet. I hans famn höll han en gigantisk orm. Jag gillade ormar. De var så speciella djur. Han satte sig ner och granskade alla i tur och ordning. När han kom till mig stannade han med blicken. -''Och vem är vår nykomling?'' -''Ehum. Min flickvän. Amanda Emerald.'' -''Hon är renblodig min herre. Det har jag sett till att veta.'' Sa Bellatrix som satt en bit ifrån Lord Voldemort. Han nickade och började prata. Hela tiden var hans blick fäst på mig. Jag lyssnade inte riktigt på vad han sa. Men jag visste tillslut ändå vad som var det viktiga i det han sagt. Draco kramade min hand under bordet hela tiden. Hans blick var på den stora ormen i Lord Voldemorts famn. När mötet var klart transfererade sig alla därifrån. Eller nästan alla. Lord Voldemort stannade. -''Emerald. Kom hit.'' Sa han med sin ormliknande röst. Jag lydde och gick fram till honom. -''Ja min herre?'' -''Jag har ett uppdrag till dig. Potter är ute och gömmer sig för mig någonstans i England. Du ska med hjälp av Malfoys hitta honom och nästla dig in hos honom. För att få information till oss.'' Jag nickade och han viftade bort mig. Några dagar senare hade vi spårat Potter, Weasly och smutsskallen Granger. Draco transfererade mig dit i närheten av var de var gömda och jag började mitt skådespel. Lord voldemort hade tagit bort spårningen på mig så jag kunde använda mig av magi utan att Ministeriet skulle komma efter mig. I min ryggsäck låg min trollstav, några par mugglarkläder och en flaska vatten. Jag hade på mig mugglarkläder. Någonting som hette Jeans och något som hette Tshirt. Det var gryning och Draco och jag satt under ett träd. Han skulle strax ge sig av men han ville säga hejdå till mig. Vi ställde oss upp och han kysste mig. Mitt mörka märke satt inte på armen utan i miniatyr på höften. På så sätt skulle inte Potter eller de andra veta att jag var Dödsätare. Draco släppte mig och transfererade sig bort. Jag var ensam igen. Jag gick till den plats Draco sagt var där Potter hade sitt tält. Några meter bort stannade jag och drog upp en kniv ifrån fickan. Jag skar mig snabbt i axeln och la mig ner på marken. Kniven fällde jag ihop och stoppade i fickan igen. Jag låg på marken med axeln blödande. Det var ljust ute nu. Jag hörde ett skrik. Säkert smutsskallen Granger. Hon gick fram till mig och därmed ut ur barriären. Granger föll på knä bredvid mig. -''Harry, Ron hjälp till här ute.'' Jag blev in buren i tältet och lades ner på en säng. Smutsskallen pysslade om mig och läkte mitt sår. Några timmar senare stönade jag och hon sprang fram till mig igen. Jag satte mig upp och spelade rädd. -''Vilka är ni? Var är jag?'' Frågade jag och kurade ihop mig på sängen. -''Sh... Ingen fara vi vill inte skada dig.'' Sa smutskallen och Potter och Weasly kom in. -''Vilka är ni?'' Frågade jag med fejkad rädsla i rösten. -''Jag heter Harry Potter.'' Sa Potter ''Och detta är Hermione Granger och Ron Weasly.'' Jag drog efter andan när han sa Harry Potter. -''Är du 'Den' Harry Potter?'' Frågade jag med betoning på den. Han nickade och drog upp luggen så jag fick se ärret. -''Vad heter du då?'' Frågade Granger. -''Amanda Thomson.'' Sa jag och tog bort Emerald biten. ''Halvblod.'' De nickade. dinisaurie.blogg.se 29 jul, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
BRAAA
29 jul, 2012 20:24 |
|
blueberrydreams
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh tack!!BRAAA dinisaurie.blogg.se 29 jul, 2012 20:25 |
|
Mikaela120
Elev |
Mer... SNÄLLA!!!!
29 jul, 2012 20:27 |
|
Ormtunga
Elev |
29 jul, 2012 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen