Ginny Weasley och hemligheternaskamare
Forum > Fanfiction > Ginny Weasley och hemligheternaskamare
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jääebra, meer
2 sep, 2012 14:20 |
|
Klara Weysley
Elev |
Det var jätte bra!♥
19 sep, 2012 16:33 |
|
Borttagen
|
Ginny want more
19 sep, 2012 16:33 |
|
Lida
Elev |
Jag föstår att ni vill ha mer, men har två prov nästa vecka och ett av dom är fysik (av skyr det och är inte så bra på det) men jag tror att det kommer ett kapitel snart.
19 sep, 2012 19:52 |
|
Borttagen
|
det är lugnt visst jag vill ha mer men jag har också två nej tre prov nästa vecka
men LYCKA TILL MED PROVEN♥♥♥ och skriv när du har tid♥ 19 sep, 2012 19:55 |
|
MatteSweet
Elev |
jättebra kapitel
Skicka gärna en uggla ;) 28 sep, 2012 12:28 |
|
Lida
Elev |
Här kommer ÄNTLIGEN nästa kapitel så jag hoppas att ni kommer att tycka om det.
Kapitel 7 När jag vaknade nästa morgon så gick jag upp och byte om och så gick jag ner till stora salen för att äta frukost. Där nere var det ganska mycket folk men man kom i alla fal fram för att ta frukost, när jag hade tagit min frukost så gick jag och sate mig vid Lisa som jag hade pratat med lite, så jag gick och sate mig vid henne. "Hej Lisa, får jag sätta mig här?" frågade jag. "Ja, vist" sa hon så jag ställde ner mitt glas med jos och min skål flingor och så sate jag mig. "Vad har vi som första lektion i dag?" frågade jag. "Det är försvar mot svartkonster" sa Lisa och fortsatte att läsa i sin bok (hon var en redig plugg häst kan man säga) "Okej" sa jag och började att äta av min frukost. När vi kom in i klass rummet så stod Gylenroj Lockman, framme vi tavlan. "Ska vi ha honom?" sa Victoria, lite surt vid sidan av mig. "Tydligen" sa jag och sate mig bredvid Victoria, jag viste att hon inte tyckte om honom och det gjorde jag inte heller men jag avskydde honom inte som Victoria gör. "Hej på er alla, jag hade tänkt att vi skulle börja med ett litet test" sa Lockman, och tog upp en lite hög med papper som han började att dela ut till alla, när jag såg vad testet handlade om så var det om Lockman som alla frågor handlade om. "Ni får hela lektionen på er och när ni är klara så kan ni gå och så får ni reda på hur det gick nästa lektion" sa han och sate sig bakom katedern och alla började att skriva. Många lämnade in efter bara 20minuter (och det var dom flesta flickorna) och många av pojkarna satt fortfarande när det var10 minuter kvar av lektionen (och, då gick jag och Victoria) "Vilket konstigt test" sa Victoria, när dörren hade stängts bakom oss. "Ja, verkligen" sa jag. Så det var det kapitlet, kommer kanske ett kapitel i morgon också få se. 4 okt, 2012 09:21 |
|
Borttagen
|
JÄTTEBRA
4 okt, 2012 15:56 |
|
Lida
Elev |
Om jag är hemma i morgon så blir det nog ett kapitel.
4 okt, 2012 16:02 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA!!! Lite stavfel bara...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 okt, 2012 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen