vilken är er favorit Hp film?
Forum > Harry Potter > vilken är er favorit Hp film?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linn2
Elev |
2 och sista tror jag
♥ 18 aug, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Fenixordern och Dödsrelikerna del 2.
Kunde inte slute gråta under båda filmerna! Så jävla bäst! Tycker att alla filmer är bra utom sexan. 25 aug, 2012 22:55 |
|
Borttagen
|
De vises sten
26 aug, 2012 15:42 |
|
Borttagen
|
min är nog sista, feman och den andra
26 aug, 2012 20:44 |
|
Jossan
Elev |
Hemligheternas kammare och Fenixorden!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 26 aug, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
De vises sten
27 aug, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Eller jag måste nog lägga till De vises sten också. Fantastisk!
27 aug, 2012 21:20 |
|
PotterHunger
Elev |
Jag har säkert skrivit här inna, men iaf:
Just nu gillar jag nog Halvblodsprinsen mest. För var Fången från Azkaban överlägsen. Men jag tror jag sett den lite väl mycket där ett tag xD Såå aa, jag väljer sexan Läs min profil för info... 27 aug, 2012 22:20 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Alla är typ helt überbra, men dras mest till fyran eftersom jag älskade att lära känna Beauxbaton- och Durmstrang-elever ♥ Annars är sexan mycket bra också
27 aug, 2012 22:23 |
|
Borttagen
|
De vises sten
28 aug, 2012 14:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen