Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vilken är er favorit Hp film?

Forum > Harry Potter > vilken är er favorit Hp film?

1 2 3 ... 7 8 9 ... 11 12 13
Användare Inlägg
linn2
Elev

Avatar


2 och sista tror jag

18 aug, 2012 20:38

Borttagen

Avatar


Fenixordern och Dödsrelikerna del 2.
Kunde inte slute gråta under båda filmerna! Så jävla bäst! Tycker att alla filmer är bra utom sexan.

25 aug, 2012 22:55

Borttagen

Avatar


De vises sten

26 aug, 2012 15:42

Borttagen

Avatar


min är nog sista, feman och den andra

26 aug, 2012 20:44

Jossan
Elev

Avatar


Hemligheternas kammare och Fenixorden!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F140du36.gif Spana gäna in min fanfiction:

26 aug, 2012 21:49

Borttagen

Avatar


De vises sten

27 aug, 2012 18:42

Borttagen

Avatar


Eller jag måste nog lägga till De vises sten också. Fantastisk!

27 aug, 2012 21:20

PotterHunger
Elev

Avatar


Jag har säkert skrivit här inna, men iaf:
Just nu gillar jag nog Halvblodsprinsen mest. För var Fången från Azkaban överlägsen. Men jag tror jag sett den lite väl mycket där ett tag xD Såå aa, jag väljer sexan

Läs min profil för info...

27 aug, 2012 22:20

Lavender.Brown
Elev

Avatar


Alla är typ helt überbra, men dras mest till fyran eftersom jag älskade att lära känna Beauxbaton- och Durmstrang-elever ♥ Annars är sexan mycket bra också

27 aug, 2012 22:23

Borttagen

Avatar


De vises sten

28 aug, 2012 14:48

1 2 3 ... 7 8 9 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > vilken är er favorit Hp film?

Du får inte svara på den här tråden.