Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Angående Ginny Weasley

Forum > Harry Potter > Angående Ginny Weasley

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Incendio:


Jag tycker om Ginny, mycket.

Hon har en fin personlighet, och förstår sig på Harry på ett annat sätt än de andra.

Hermione och Ron må vara hans bästa vänner, men de har inte varit utsatta för Voldemort på samma sätt som Ginny och Harry.

Jag gillar inte film-Ginny lika mycket som bok-Ginny, dock.

I filmerna uppför hon sig mer som en vän.

Ibland när jag ser filmerna får jag till och med uppfattningen att Hermione beter sig mer som Harrys flickvän än Ginny.

Men i övrigt tycker jag om Ginny, hon är en fin tjej med fin personlighet.


Ja då får jag tacka dig för att du gillar samma sak som mig nu då om eftersom detta är Bonnie Wright som spelar Ginny Weasley i Filmerna .

23 jul, 2012 15:39

Stefan Borsch
Elev

Avatar


Ginny är COOL.

MVH: STEFAN BORSCH

29 dec, 2012 17:45

Borttagen

Avatar


Den här tråden är awsome. Speciellt när Karl-Olov profilen härjade här..

http://harrrypotter.devote.se/category/996225/angaaende-mugglar-portalen-med-denna-webbadress-httpwwwmugglarportalense_519239.htm


hittade det här på hans blogg som verkar rikta sig till mugglis. Har svårt att förstå vad som står men men...

Förlåt att det blev oftopic.

29 dec, 2012 17:54

Borttagen

Avatar


Jag tycker väldigt mycket om henne. Men det känns inte som att Ginny och Harry är dom rätta på grund av att Ginny mer gillar honom av hanns begåvning och hur känd han är m.m. Om nu Ginny inte skulle höra något av Harry Potter. Om hon nu inte skulle veta vem han var från början skulle hon kanske inte ha brytt sig... Och om inte Harry skulle ha blivit berömd och det är så att Voldemort inte vill ha honom så skulle inte dom ha möts på grund av att Tom inte skulle ha beffalit Ginny till något i Hemligheternas kammare. Det var ju i tvåan dom möttes på riktigt. Om nu inte Voldemort eller Tom skulle funit så skulle ju inte hemligheternas kammare kunnat öppna... för att Voldemort har ingen makt över Lucis. (Lucius gav ju Ginny boken så hon kunde prata med Tom) Ja och om inte Lucius gav henne boken och om Voldemort inte var fiende med Harry så skulle ju inte Harry ha satsat på Ginny utan Cho från början.

31 dec, 2012 23:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Den här tråden är awsome. Speciellt när Karl-Olov profilen härjade här..

http://harrrypotter.devote.se/category/996225/angaaende-mugglar-portalen-med-denna-webbadress-httpwwwmugglarportalense_519239.htm


hittade det här på hans blogg som verkar rikta sig till mugglis. Har svårt att förstå vad som står men men...

Förlåt att det blev oftopic.


Lägg av med ditt Skitsnacket

1 jan, 2013 10:39

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag gillar Ginny

jag är jättecoolig älska mig plz

1 jan, 2013 11:09

Borttagen

Avatar


Jag tycker väldigt mycket om Henne.

1 jan, 2013 13:16

lunalovegood!!
Elev

Avatar


Ginny var min favoritkaraktär förut men nu är Luna det. Men hon kommer på andra plats. Önskar jag såg ut som henne...

1 jan, 2013 13:24

Thedoctorshyffledor
Elev

Avatar


Ginny är en rolig och charmig karaktär i böckerna. I filmerna så är hon söt i de första filmerna, men sen blir hon jättetråkig och nästan töntig.

Man glömmer nästan bort att hon är en Weasley i filmerna, den enda grejen som jag tycker är lite "Oh yeah, you go Ginny!", är när hon säger "Shut it!" på quidditchträningen, då Harry försöker säga saker.

Och, när hon är den enda som skriker till när Harry är "död" i sista filmen, det är en bra reaktion, men man glömmer bort att hon är Harrys kärleksintresse...

Dem skulle gjort henne mer underhållande i filmerna, tycker jag.

1 jan, 2013 14:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Den här tråden är awsome. Speciellt när Karl-Olov profilen härjade här..

http://harrrypotter.devote.se/category/996225/angaaende-mugglar-portalen-med-denna-webbadress-httpwwwmugglarportalense_519239.htm


hittade det här på hans blogg som verkar rikta sig till mugglis. Har svårt att förstå vad som står men men...

Förlåt att det blev oftopic.


Lägg av med ditt Skitsnacket


Det var inget skitsnack. Jag menade varje ord

1 jan, 2013 14:54

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Harry Potter > Angående Ginny Weasley

Du får inte svara på den här tråden.