Angående Hermione Granger
Forum > Harry Potter > Angående Hermione Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elin-15
Elev |
hon är awesome . slut
15 jul, 2012 23:20 |
|
Borttagen
|
Jag gillar henne
15 jul, 2012 23:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag gillar henne Ja jag med nu då 15 jul, 2012 23:36 |
|
harrypotter87
Elev |
15 jul, 2012 23:50 |
|
Borttagen
|
16 jul, 2012 01:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tycker om Hermione Tack Tack då 16 jul, 2012 08:53 |
|
elin-15
Elev |
hon har en väldigt fin stil på kläder, hon är både klok och vacker
16 jul, 2012 10:09 |
|
Borttagen
|
Jo vet jag nu då att hon är. 16 jul, 2012 10:20 |
|
Ginny weasly02
Elev |
Hermione är smart vacker trevlig och social
hej jag älskar mugglis!!!!! 16 jul, 2012 17:53 |
|
Borttagen
|
Alltså, det första som kommer upp i mitt huvud när jag tänker på Hermione är knappast att hon har en fin klädstil....? Jag förstår om du menar Emma Watsons klädstil, men annars förstår jag faktiskt inte vad du menar... =) 16 jul, 2012 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen