Ron Weasleys sista år på Hogwarts [SV]
Forum > Fanfiction > Ron Weasleys sista år på Hogwarts [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Yey!
29 jul, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Yees
31 jul, 2012 14:36 |
|
Tonks_xD
Elev |
31 juli. Så längesedan var det någon skrev i den här tråden.
Altså, jag vet inte om jag ska fortsätta på denna fanfiction. Jag vill liksom.. Inte skriva. Kan inte skriva. Vill inte. Jag kanske fortsätter, kanske. Vi får se. Jag vet inte ens om någon fortfarande läser/bevakar eller nånting. Jag vet inte, så ni får skriva här om ni tycker att jag ska fortsätta eller om jag sk sluta, även om ni tycker att jag ska fortsätta kanske jag inte gör det ändå. För den här fanficen har liksom dött ut. Årkar inte skriva, vet inte vad jag ska skriva om.. (om jag inte får svar nu betyder det att jag ska sluta) Och tack, tack för att ni har årkat med mig, den första biten ♥ ![]()
5 sep, 2012 07:48 |
|
Borttagen
|
Nej!!!!!!!! Självklart vill vi att du ska fortsätta! I allafal jag!!! Så snäääääääääälla sluta inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5 sep, 2012 07:56 |
|
Ariel
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: 31 juli. Så längesedan var det någon skrev i den här tråden. Altså, jag vet inte om jag ska fortsätta på denna fanfiction. Jag vill liksom.. Inte skriva. Kan inte skriva. Vill inte. Jag kanske fortsätter, kanske. Vi får se. Jag vet inte ens om någon fortfarande läser/bevakar eller nånting. Jag vet inte, så ni får skriva här om ni tycker att jag ska fortsätta eller om jag sk sluta, även om ni tycker att jag ska fortsätta kanske jag inte gör det ändå. För den här fanficen har liksom dött ut. Årkar inte skriva, vet inte vad jag ska skriva om.. (om jag inte får svar nu betyder det att jag ska sluta) Och tack, tack för att ni har årkat med mig, den första biten ♥ Jag bevakar ännu! //Ariel 5 sep, 2012 15:20 |
|
Tonks_xD
Elev |
Tack ♥
jag tvekar fortfarande. Har liksom ingen skrivlust... Kanske skriver lite då och då, men inte alls ofta. ![]()
5 sep, 2012 15:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Tack ♥ jag tvekar fortfarande. Har liksom ingen skrivlust... Kanske skriver lite då och då, men inte alls ofta. Lite är bättre en inget 5 sep, 2012 16:21 |
|
Lida
Elev |
Ja,fort sätt och jag bryr mig inte hur länge eller kota kapitlena är.
5 sep, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
Men.. MEN DU KAN JU INTE SLUTA NU!
Jag börjar gråta då. Jag protesterar!!! 5 sep, 2012 21:58 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Snälla!
Sluta inte, jag vill läsa mer Du får ju så klart sluta om du vill, men snälla! Skriv en ny ff då *please* Du skriver så bra 12 sep, 2012 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen