Min animagus form
Forum > Fanfiction > Min animagus form
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har du skapat en till användare nu..? Nej. Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 18 jul, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
Jaha, trodde Lucy Malfoy var du xD 18 jul, 2012 16:55 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaha, trodde Lucy Malfoy var du xD Inte jag Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 18 jul, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Jag trodde det för att era profiler är likadana xD Okej, lite OT men xD 18 jul, 2012 17:05 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Kapitel 10
Jag kysser honom lyckligt och ler. Han besvarar kyssen och jag rodnar. Sen går vi upp till sjundevåningen och jag går fram och tillbaka och tänker att Draco och jag ska ha ett ställe där vi kan vara ostörda. Dörren kommer upp och jag drar med mig Draco in. Jag kysser honom intensivt. Han besvarar den och jag sätter mig på sängen. Draco sätter dig bredvid mig och han drar händerna över min kropp och samma sak gör jag med honom. ”Får jag sova?” frågar jag i hans öra. ”Ja, det får du, älskling”, viskar han och jag somnar i hans famn. Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 2 aug, 2012 14:19 |
|
Borttagen
|
Bra!!!!!!!!
2 aug, 2012 15:36 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
4 aug, 2012 20:04 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Tack. Jag känner mig hedrad. Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 4 aug, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Asbra kapitel
3 nov, 2012 05:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen