Livet jag inte uppskattade
Forum > Fanfiction > Livet jag inte uppskattade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sara Weasley!
Elev |
10 jul, 2012 07:35 |
|
AlexZz
Elev |
10 jul, 2012 11:39 |
|
Sara Weasley!
Elev |
10 jul, 2012 12:50 |
|
AlexZz
Elev |
10 jul, 2012 12:53 |
|
Borttagen
|
Vet ni vad!! Nu är jag i London och vi fick igång surfplattan!!!
Ska äta och sen ska vi till kings cross och titta på perrong 9 och 3/4!!!!!! 10 jul, 2012 16:24 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vet ni vad!! Nu är jag i London och vi fick igång surfplattan!!! Ska äta och sen ska vi till kings cross och titta på perrong 9 och 3/4!!!!!! Fan vad coolt, du får nästan skriva en dagbok elr ngt. xD och ta kort för att lägga upp! . .
10 jul, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Vet ni vad!! Nu är jag i London och vi fick igång surfplattan!!! Ska äta och sen ska vi till kings cross och titta på perrong 9 och 3/4!!!!!! Fan vad coolt, du får nästan skriva en dagbok elr ngt. xD och ta kort för att lägga upp! Ska berätta så mycket så möjligt!! Men kan nog inte lägga upp bilder!!!!!!! 10 jul, 2012 16:28 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Vet ni vad!! Nu är jag i London och vi fick igång surfplattan!!! Ska äta och sen ska vi till kings cross och titta på perrong 9 och 3/4!!!!!! Fan vad coolt, du får nästan skriva en dagbok elr ngt. xD och ta kort för att lägga upp! Ska berätta så mycket så möjligt!! Men kan nog inte lägga upp bilder!!!!!!! Du kan göra det när du kmr hem igen... >:] . .
10 jul, 2012 16:33 |
|
Sara Weasley!
Elev |
10 jul, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
Tack!! Det blev inget perrong 9 3/4 i dag men i morgon!!!kings cross ligger bara runt hörnet!!!!
10 jul, 2012 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen