Vad skulle du välja?
Forum > Harry Potter > Vad skulle du välja?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Claus Ricardstone
Elev |
Auror så klart!
2 aug, 2012 12:02 |
|
Borttagen
|
Auror
2 aug, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Auror
3 aug, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
att välja ondskan för ett längre liv, vad är det för ett liv då? kort och bra liv före långt och dåligt. dödsätarna finns ju där för Han-som-inte-får-nämnas-vid-namn
Spoiler: ni-vet-vem lever utan kärlek. Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! åh, just det! jag skulle nog studera till en auror, men jag skulle inte bli godkänd. 4 aug, 2012 10:57 |
|
Seriously
Elev |
Auror.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 4 aug, 2012 13:24 |
|
Borttagen
|
Dödsätare eftersom jag redan är det
4 aug, 2012 16:19 |
|
Borttagen
|
Dödsätare
4 aug, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Auror
5 aug, 2012 22:44 |
|
Ms.Markus
Elev |
5 aug, 2012 23:44 |
|
Quidditch
Elev |
5 aug, 2012 23:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen