OS i London
Forum > Off Topic > OS i London
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
27 jul, 2012 23:49 |
|
Frivolt
Elev |
Hahah!! Ja, men typ....Så jäkla många länder, tänka sig att det finns så många
27 jul, 2012 23:50 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av scarhead: jag antar att vi ses nästa vecka när de är på bokstaven S? haha precis x) 27 jul, 2012 23:56 |
|
Borttagen
|
WEST END GUUURLZ..
satt och letade efter en låt de hade på paraden, hittade den nu :3 27 jul, 2012 23:57 |
|
_SanD_
Elev |
OS IN MY ♥ *Bevakar hårt*
Själv är jag ett ENORM fan av Fotboll, så jag gejar på Sverige och USA i den grenen
27 jul, 2012 23:57 |
|
Optic
Elev |
28 jul, 2012 00:00 |
|
Borttagen
|
Var det bara jag som hörde the tardis? IS THE DOCTOR REAL? HAR HAN REST FRAM I TIDEN OCH SITTER NU PÅ TAKET OCH TITTAR NER PÅ ALLT?
28 jul, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
Haha ♥ 28 jul, 2012 00:01 |
|
joel9324
Elev |
28 jul, 2012 00:01 |
|
Frivolt
Elev |
ALLTSÅ PWEFKMSPNFSDO!! FLEER har hört the tardis MEN JAG HÖRDE INGENTIIIING!!!!!! WHYYY D: Jag ville ju också höraaaaaa!!!!
28 jul, 2012 00:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen