Fjärde barn
Forum > Harry Potter > Fjärde barn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
rosea
Elev |
-pojke: George Remus Potter?
flicka: Fleur Molly Potter? suger på namn TEBAKS IGEN 2 sep, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Det tror jag nog att det skulle heta om det var en kille. 3 sep, 2012 16:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 3 kl. 20:00
|
|
Borttagen
|
Om en flicka : Hedwig Minerva Tonks Potter?
Om en pojke: Fred Lee Horace Potter? 3 sep, 2012 16:37 |
|
Borttagen
|
remus tror jag.
3 sep, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Säkert Peter.
3 sep, 2012 20:04 |
|
lusianna
Elev |
Lilly lina potter
Lusianna 3 sep, 2012 20:48 |
|
KajsaPotter
Elev |
Det skulle nog inte heta Sirius eller Remus efter som att James heter Sirius och Luna är namnet på jordens måne.
3 sep, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Om det vore en flicka så kanske Nymphadora Molly Potter?
3 sep, 2012 21:48 |
|
PureSlytherin
Elev |
4 sep, 2012 23:11 |
|
Weasley Ginevra
Elev |
Pojke= Dobby Fred Potter
Flicka=Hedwig Luna Potter G Gi Gin Ginn Ginny Ginn Gin Gi G 5 sep, 2012 06:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen