Why did you die, dad? (Sv)
Forum > Fanfiction > Why did you die, dad? (Sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack alla! Blev överlycklig av kommentarerna.
Hade faktiskt tänkt sluta skriva den här fanficen men nu har ni peppat upp mig så nu kommer jag forsätta. Börjar skriva igen imorgon 7 okt, 2012 20:40 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack alla! Blev överlycklig av kommentarerna. Hade faktiskt tänkt sluta skriva den här fanficen men nu har ni peppat upp mig så nu kommer jag forsätta. Börjar skriva igen imorgon NEJ NEJ, DU FÅR INTE SLUTA!!!
7 okt, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Tack alla! Blev överlycklig av kommentarerna. Hade faktiskt tänkt sluta skriva den här fanficen men nu har ni peppat upp mig så nu kommer jag forsätta. Börjar skriva igen imorgon NEJ NEJ, DU FÅR INTE SLUTA!!! haaha nerå 8 okt, 2012 15:32 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tur! *Riktigt lättad*Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Tack alla! Blev överlycklig av kommentarerna. Hade faktiskt tänkt sluta skriva den här fanficen men nu har ni peppat upp mig så nu kommer jag forsätta. Börjar skriva igen imorgon NEJ NEJ, DU FÅR INTE SLUTA!!! haaha nerå 8 okt, 2012 15:35 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Borttagen: Tur! *Riktigt lättad* Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Tack alla! Blev överlycklig av kommentarerna. Hade faktiskt tänkt sluta skriva den här fanficen men nu har ni peppat upp mig så nu kommer jag forsätta. Börjar skriva igen imorgon NEJ NEJ, DU FÅR INTE SLUTA!!! haaha nerå *pustar ut*
8 okt, 2012 15:51 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack alla! Blev överlycklig av kommentarerna. Hade faktiskt tänkt sluta skriva den här fanficen men nu har ni peppat upp mig så nu kommer jag forsätta. Börjar skriva igen imorgon Pust att tänker fortsätta, du får aldrig sluta med denna, ok ok?
8 okt, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Tack alla! Blev överlycklig av kommentarerna. Hade faktiskt tänkt sluta skriva den här fanficen men nu har ni peppat upp mig så nu kommer jag forsätta. Börjar skriva igen imorgon Pust att tänker fortsätta, du får aldrig sluta med denna, ok ok? Okej då men jag har fått lite skriv...öh vad det nu heter xD 8 okt, 2012 16:08 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Tack alla! Blev överlycklig av kommentarerna. Hade faktiskt tänkt sluta skriva den här fanficen men nu har ni peppat upp mig så nu kommer jag forsätta. Börjar skriva igen imorgon Pust att tänker fortsätta, du får aldrig sluta med denna, ok ok? Okej då men jag har fått lite skriv...öh vad det nu heter xD Haha bra, typ tappat skrivlusten?
8 okt, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Tack alla! Blev överlycklig av kommentarerna. Hade faktiskt tänkt sluta skriva den här fanficen men nu har ni peppat upp mig så nu kommer jag forsätta. Börjar skriva igen imorgon Pust att tänker fortsätta, du får aldrig sluta med denna, ok ok? Okej då men jag har fått lite skriv...öh vad det nu heter xD Haha bra, typ tappat skrivlusten? Ja typ känner liksom inget sug för jag vet liksom inte vad jag ska skriva riktigt... 8 okt, 2012 16:10 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Tack alla! Blev överlycklig av kommentarerna. Hade faktiskt tänkt sluta skriva den här fanficen men nu har ni peppat upp mig så nu kommer jag forsätta. Börjar skriva igen imorgon Pust att tänker fortsätta, du får aldrig sluta med denna, ok ok? Okej då men jag har fått lite skriv...öh vad det nu heter xD Haha bra, typ tappat skrivlusten? Ja typ känner liksom inget sug för jag vet liksom inte vad jag ska skriva riktigt... Know that feeling bro xD
8 okt, 2012 16:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen