Wizarding World of Harry Potter
Forum > Harry Potter > Wizarding World of Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Safrina
Elev |
14 jan, 2012 00:26 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Beata: JAAAAAG vill dit! Det skulle vara så häftigt och roligt, men jag får väl vänta och ha tålamod. Jag tror inte att stället försvinner i första taget Inte jag heller, väntar också 14 jan, 2012 09:30 |
|
Salle
Elev |
14 jan, 2012 09:33 |
|
liuns
Elev |
Jag måste åka det är ett MÅSTE!!!!!!!!!!!!!!!
21 jan, 2012 14:35 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
Guuud vad jag vill dit!!!♥♥♥ jag har tjatat as mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥ Vill ha trollstav, gryffindor halsduk mm.....
Ska börja spara redan nu!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
HERMIONE FOREVER!!!!<3<3<3<3<3<3<3
21 jan, 2012 16:32 |
|
EpicFaiil
Elev |
Om jag skulle åka dit skulle jag köpa: Bertie Botts, Chokladgrodor, Trollstav, Kappa, Slips, Halsduk m.m
22 jan, 2012 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen