Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hemligheten som avslöjades [SV]

Forum > Fanfiction > Hemligheten som avslöjades [SV]

1 2 3 ... 7 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Bra =)

Mitt kommer på torsdag c:

29 okt, 2012 21:17

Winny Geasley
Elev

Avatar


Torsdag....jag längtar!

Jag gillar Slytherinarna mest ♥

Jättebra kapitel! Undrar om Slytherinarna går på att de var där hela tiden...? Tror inte det.

29 okt, 2012 21:59

rosea
Elev

Avatar


Skrivet av svamp:
Bra!


Heja din signatur

Bra ff!

TEBAKS IGEN

29 okt, 2012 22:36

Borttagen

Avatar


Hej hej jag är jättedålig på att uppdatera, jag vet.
Förlåt D:


Men får inte använda datorn måndag, tisdag eller onsdag... och jag måste snart stänga av.
Kanske kan skriva på mobilen, men det är mycket jobbigare...
Men om det inte kommer inom en vecka, då får ni komma hem till mig och döda mig på vilket plågsamt sätt ni vill.

Btw; Winny Geasley: Nädå, min Linn och min Alicia och min Susan är för smarta för det *Låtsas att jag inte avslöjade en liten bit av kapitlet*

11 nov, 2012 21:02

Winny Geasley
Elev

Avatar


sanna1324567, fy på dig! Inte avslöja!

11 nov, 2012 21:04

Borttagen

Avatar


Förlåt D:

Kapitel 15 (Linn)

När ugglan kom tillbaka muttrade Linn: "Jag sa ju att de inte skulle skicka brevet med Emmylou."
"Läs brevet!" beordrade Susan.
"Okej, okej. Lyssna: 'Hej, Linn, Susan, Alicia.
Varför gick ni inte? Vi väntade på er bakom statyn ifall det skulle komma någon lärare.
Vi svarar med den här ugglan precis som ni önskade, eftersom vi inte är som ni, en hög, stinkande, fula, ormar
// Lova, Molly, Sara, Sigrid.
'"
Alicia fnös.
"De var inte alls där. Får jag skriva ett svar?"
"Visst", sa Linn och gav ett pergament och en fjäderpenna till Alicia.
Alicia skrev snabbt ihop brevet och lade det på ett bord.
"Så här skrev jag: 'Hej, Lova, Sigrid, Sara och Molly
Det tror vi så mycket vi vill på. Visste ni att vi har små chip (som smälter in i sänghimlarna) som vi satte i er sovsal? De filmar allt i rummet. Sedan har vi tagit tillbaka dem, och gissa vad? Ni var i er sovsal då.
// Alicia, Linn, Susan'"
"Al, du är bäst på att skriva brev", sa Linn med glimten i ögat.
"Jag vet", sa Alicia och skrattade.
När bläcket hade torkat rullade Susan ihop det och fäste det vid en tornugglas fot.
"Lämna det till Lova", sa hon lågmält.
Ugglan kastade sig ut genom fönstret och flög iväg.

6 dec, 2012 10:57

Borttagen

Avatar


super! Men det skulle vara bra med mer beskrivningar! Och jag säger det till er båda två. men ni skriver jättebra! och ni skriver riktigt bra tillsammans

6 dec, 2012 17:41

lumos1
Elev

Avatar


bra kapitel! ska försöka få i hop ett nytt kapitell ganska snart

Luna_rav - ska täka på det

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

6 dec, 2012 19:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
super! Men det skulle vara bra med mer beskrivningar! Och jag säger det till er båda två. men ni skriver jättebra! och ni skriver riktigt bra tillsammans
Tack, jag ska försöka tänka på det c:

6 dec, 2012 19:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
super! Men det skulle vara bra med mer beskrivningar! Och jag säger det till er båda två. men ni skriver jättebra! och ni skriver riktigt bra tillsammans
Tack, jag ska försöka tänka på det c:



tänk inte för mycke på det

6 dec, 2012 19:29

1 2 3 ... 7 8 9 10

Forum > Fanfiction > Hemligheten som avslöjades [SV]

Du får inte svara på den här tråden.