Hemligheten som avslöjades [SV]
Forum > Fanfiction > Hemligheten som avslöjades [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bra =)
Mitt kommer på torsdag c: 29 okt, 2012 21:17 |
|
Winny Geasley
Elev |
Torsdag....jag längtar!
Jag gillar Slytherinarna mest ♥ Jättebra kapitel! Undrar om Slytherinarna går på att de var där hela tiden...? Tror inte det. 29 okt, 2012 21:59 |
|
rosea
Elev |
TEBAKS IGEN 29 okt, 2012 22:36 |
|
Borttagen
|
Hej hej jag är jättedålig på att uppdatera, jag vet.
Förlåt D: Men får inte använda datorn måndag, tisdag eller onsdag... och jag måste snart stänga av. Kanske kan skriva på mobilen, men det är mycket jobbigare... Men om det inte kommer inom en vecka, då får ni komma hem till mig och döda mig på vilket plågsamt sätt ni vill. Btw; Winny Geasley: Nädå, min Linn och min Alicia och min Susan är för smarta för det 11 nov, 2012 21:02 |
|
Winny Geasley
Elev |
sanna1324567, fy på dig! Inte avslöja!
11 nov, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Förlåt D:
Kapitel 15 (Linn) När ugglan kom tillbaka muttrade Linn: "Jag sa ju att de inte skulle skicka brevet med Emmylou." "Läs brevet!" beordrade Susan. "Okej, okej. Lyssna: 'Hej, Linn, Susan, Alicia. Varför gick ni inte? Vi väntade på er bakom statyn ifall det skulle komma någon lärare. Vi svarar med den här ugglan precis som ni önskade, eftersom vi inte är som ni, en hög, stinkande, fula, ormar // Lova, Molly, Sara, Sigrid.'" Alicia fnös. "De var inte alls där. Får jag skriva ett svar?" "Visst", sa Linn och gav ett pergament och en fjäderpenna till Alicia. Alicia skrev snabbt ihop brevet och lade det på ett bord. "Så här skrev jag: 'Hej, Lova, Sigrid, Sara och Molly Det tror vi så mycket vi vill på. Visste ni att vi har små chip (som smälter in i sänghimlarna) som vi satte i er sovsal? De filmar allt i rummet. Sedan har vi tagit tillbaka dem, och gissa vad? Ni var i er sovsal då. // Alicia, Linn, Susan'" "Al, du är bäst på att skriva brev", sa Linn med glimten i ögat. "Jag vet", sa Alicia och skrattade. När bläcket hade torkat rullade Susan ihop det och fäste det vid en tornugglas fot. "Lämna det till Lova", sa hon lågmält. Ugglan kastade sig ut genom fönstret och flög iväg. 6 dec, 2012 10:57 |
|
Borttagen
|
super! Men det skulle vara bra med mer beskrivningar! Och jag säger det till er båda två.
6 dec, 2012 17:41 |
|
lumos1
Elev |
6 dec, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack, jag ska försöka tänka på det c:super! Men det skulle vara bra med mer beskrivningar! Och jag säger det till er båda två. 6 dec, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack, jag ska försöka tänka på det c: super! Men det skulle vara bra med mer beskrivningar! Och jag säger det till er båda två. 6 dec, 2012 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen