The star games
Forum > Fanfiction > The star games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Millson Lovegood: Men jag kan ta nåt annat då ^^ Kan inte du komma på nåt? Jag är så dålig på sånt här.. :3 Skrivet av Borttagen: Jag tar Tankeläsare som superkraft ^^ Det finns redan en som är det men det går ju bra ändå och här är "reglerna" Det är inte som Edward i Twilight utan att du typ kan koncentrera dig på en person och då kan du höra hans/hennes tankar Du kanske vill kunna spåra folk och lukta dig till ätliga växter pga ditt luktsinne... Öh... Det är typ vad jag kommer på just nu, men du behöve ringde bestämma dig idag
12 jun, 2012 22:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Millson Lovegood: Åh, det låter skitbra ju! Kan jag ta det ? :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Millson Lovegood: Men jag kan ta nåt annat då ^^ Kan inte du komma på nåt? Jag är så dålig på sånt här.. :3 Skrivet av Borttagen: Jag tar Tankeläsare som superkraft ^^ Det finns redan en som är det men det går ju bra ändå och här är "reglerna" Det är inte som Edward i Twilight utan att du typ kan koncentrera dig på en person och då kan du höra hans/hennes tankar Du kanske vill kunna spåra folk och lukta dig till ätliga växter pga ditt luktsinne... Öh... Det är typ vad jag kommer på just nu, men du behöve ringde bestämma dig idag 13 jun, 2012 07:17 |
|
Millson Lovegood
Elev |
13 jun, 2012 09:05 |
|
Lupinfan
Elev |
13 jun, 2012 10:30 |
|
EMELESEL
Elev |
JAG JOINAR! Om det finns plats? o.o
13 jun, 2012 17:45 |
|
Miskel
Elev |
13 jun, 2012 18:21 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av EMELESEL: JAG JOINAR! Om det finns plats? o.o Massor med plats Det finns 9 platser kvar
13 jun, 2012 19:33 |
|
Ron.Weasley
Elev |
Eftersom jag har för mycket fritid så kommer jag med förslag på superkrafter om någon har svårt att komma på:
1. Superögon som kan se i mörkret 2. Superöron som hör typ allt! 3. Smyga jättetyst, så att man inte hörs 4. Prutta så att det luktar så äckligt att alla svimmar.., okej det var lite random men typ nåt sånt Hehehehe tycker sånt här är så kul... Kanske startar ett eget nån gång också
13 jun, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
^^Hahaha roligt det där med att prutta
Har också för mycket fri tid _________________________________ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19342&page=1 Quick 13 jun, 2012 22:27 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Ni får byta om ni vill
13 jun, 2012 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen