Quick (Tidning)
Forum > Off Topic > Quick (Tidning)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: prenumererar (stavning) här! Okej jag skriver upp dig vill du ha det första nummret nu?? Det andra nummret kommer senast på söndag. 7 jun, 2012 07:03 |
|
Borttagen
|
ja tack!
7 jun, 2012 07:32 |
|
Borttagen
|
Okej nu är det andra numret ute här i forumet kan ni skriva vad ni tyckte om detta numret
Och var ni blev på testet??? // Malva Lovegood Lavender3088 8 jun, 2012 17:06 |
|
Alicia
Elev |
Otroligt bra numer (numer 2) älskade testet och vilken trollformel man är.
På testet blev jag Minerva blandad med Sprout
8 jun, 2012 17:48 |
|
pardus
Elev |
LOVE it! Jättebra!
Jag blev Wingardium Leviosa, och jag tror att det passar mig bra! Jag hjälper andra att lyfta (eller försöker i alla fall) We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 9 jun, 2012 13:07 |
|
stellaa
Elev |
9 jun, 2012 13:08 |
|
pardus
Elev |
Skrivet av stellaa: Ser bra ut, jag vill prenumerera! ;D Den är sjukt bra! Du borde verkligen prenumerera We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 9 jun, 2012 13:15 |
|
Lunah~
Elev |
Blev flitwick :3
Trolformel: Vulnera Sanentur Den använder Snape när Harry kastat Secumsempra mot Malfoy, den läker C:
9 jun, 2012 13:22 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Kul idé att skapa en tidning!
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 9 jun, 2012 13:40 |
|
MissFniss
Elev |
9 jun, 2012 14:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen