The mugglis games nummer 50
Forum > Fanfiction > The mugglis games nummer 50
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
30 maj, 2012 13:49 |
|
Soda
Elev |
Jag drömmer bara verklighet! XD
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
30 maj, 2012 13:50 |
|
Borttagen
|
30 maj, 2012 13:51 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soda: Jag drömmer bara verklighet! XD Då får jag verkligen önska dig en mardrömmslös sömn! Haha XD Jaa önska det :O
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
30 maj, 2012 13:51 |
|
Lupinfan
Elev |
30 maj, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
DISKTRIK 3 HÄR!
30 maj, 2012 14:44 |
|
-Patronus-
Elev |
Jag vill vara med i Distrikt 3!
EDIT: Får vara med i distrikt 7 istället, eftersom några hann före... Namn: -Patronus- Ålder: 15 (är inte det på riktigt, men vill vara det i spelet) Distrikt: 3 7 Vapen: Pilbåge, spjut och kniv Styrkor: Smart, bra på att klättra, ganska smidig, springer snabbt Svagheter: Rädd för mörker och blod
30 maj, 2012 15:26
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-30 kl. 18:32
|
|
Sovsvampen
Elev |
30 maj, 2012 15:30 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av -Patronus-: Jag vill vara med i Distrikt 3! Jag och Hp-aren var före, sorry Okej, byter till distrikt 7 då!
30 maj, 2012 15:31 |
|
Borttagen
|
Tolvan någon?
Det är inte jättekul att vara ensam därifrån....KOM KOM KOM TILL THE MUGGLIS GAMES NUMMER 50! Och var med i distrikt 12!!! 30 maj, 2012 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen