Twixspelen [SYOT]
Forum > Fanfiction > Twixspelen [SYOT]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily Brown
Elev |
28 maj, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
Aaaaaaaaaaaaaw !OwO!
Twix, om det kommer Twixspelen nr. 2 någon gång så muggla mig!!!!!!!!!! Lovar att sponsra någon, som den rika snobben jag är! 28 maj, 2012 20:13 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Lily Brown: titta i det första inlägget.Du skrev att jag dog, men inte hur. Skulle du kunna berätta det för mig?
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
28 maj, 2012 20:15 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Lily Brown: Du skrev att jag dog, men inte hur. Skulle du kunna berätta det för mig? Det står i första inlägget. Alicia Spinnet Vi får se om det blir det, jag ugglar dig om det blir det :] Vad kul, när du bestämt vem du vill sponsra och med vad är det bara att uggla mig 28 maj, 2012 20:16 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av 95mas: Skrivet av Lily Brown: titta i det första inlägget. Du skrev att jag dog, men inte hur. Skulle du kunna berätta det för mig? ok, men Twix skrev inte det i kapitlet.
28 maj, 2012 20:17 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Lily Brown: Skrivet av 95mas: Skrivet av Lily Brown: titta i det första inlägget. Du skrev att jag dog, men inte hur. Skulle du kunna berätta det för mig? ok, men Twix skrev inte det i kapitlet. Ibland i det första blodbadet händer det att vissa dödsfall inte kommer med. 28 maj, 2012 20:18 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Lily Brown: Skrivet av 95mas: Skrivet av Lily Brown: titta i det första inlägget. Du skrev att jag dog, men inte hur. Skulle du kunna berätta det för mig? ok, men Twix skrev inte det i kapitlet. Ibland i det första blodbadet händer det att vissa dödsfall inte kommer med. okej
28 maj, 2012 20:21 |
|
Emme Lestrange
Elev |
28 maj, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
28 maj, 2012 21:26 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag var inte med men när kommer jag vara med i nästa kapitel eller? Men ändå super bra skrivet ________________________________________ ![]() HALLOWI Det är lite svårt att få med alla i ett kapitel. Men då kommer du förmodligen med i nästa, ja :] 28 maj, 2012 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen