My Chemical Romance!
Forum > Off Topic > My Chemical Romance!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Varför måste de sluta när jag väl verkligen fastnat för dem? ;/ Älskar alla deras låter, men för tillfället mest Welcome to the black parade, Teenagers och Famous Last Words
22 dec, 2013 20:03 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Precis!!! De gör mig typ emotionellt instabil och jag älskar de så otroligt mycket och så är min högsta önskan att få se de live bara en endaste gång... men jag vet ju att det aldrig kommer att hända ;((((( Varför måste de sluta när jag väl verkligen fastnat för dem? ;/ Älskar alla deras låter, men för tillfället mest Welcome to the black parade, Teenagers och Famous Last Words Well well så går det när man efterblivet efter och upptäcker de på riktig först denna hösten...
22 dec, 2013 20:22 |
|
Disenchanted
Elev |
Kan inte fatta att det snart har gått 1 år sedan de splittrades! :<
Det finns i alla fall något att se framemot. Om det är någon som inte har hört så kommer de släppa ett Greatest Hits album i mars som bl.a. kommer innehålla unreleased material! :> Såhär skrev dem på hemsidan Spoiler: Tryck här för att visa! Såhär kommer framsidan att se ut! ![]()
23 dec, 2013 19:41 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Disenchanted: IIIHH! Jag veeet!!! Jag längtar så himla mycket!! Kan inte fatta att det snart har gått 1 år sedan de splittrades! :< Det finns i alla fall något att se framemot. Om det är någon som inte har hört så kommer de släppa ett Greatest Hits album i mars som bl.a. kommer innehålla unreleased material! :> Såhär skrev dem på hemsidan Spoiler: Tryck här för att visa! Såhär kommer framsidan att se ut!
23 dec, 2013 20:40 |
|
Disenchanted
Elev |
17 feb, 2014 22:07 |
|
Borttagen
|
Åsikter om Gerad ways egna album? Personligen tycker jag den var bra men att han var bättre i MCR
17 nov, 2014 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åsikter om Gerad ways egna album? Personligen tycker jag den var bra men att han var bättre i MCR mcr är mitt absoluta favoritband, så jag tycker såklart att han var bättre i mcr xD men jag har ändå gått och lyssnat på hans album en hel del och det är verkligen bra! älskar millions. 18 nov, 2014 14:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åsikter om Gerad ways egna album? Personligen tycker jag den var bra men att han var bättre i MCR mcr är mitt absoluta favoritband, så jag tycker såklart att han var bättre i mcr xD men jag har ändå gått och lyssnat på hans album en hel del och det är verkligen bra! älskar millions. Ja efter jag har lyssnat på action cat och million (ofc) ett par gånger så kändes dem riktigt bra 18 nov, 2014 14:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åsikter om Gerad ways egna album? Personligen tycker jag den var bra men att han var bättre i MCR mcr är mitt absoluta favoritband, så jag tycker såklart att han var bättre i mcr xD men jag har ändå gått och lyssnat på hans album en hel del och det är verkligen bra! älskar millions. Ja efter jag har lyssnat på action cat och million (ofc) ett par gånger så kändes dem riktigt bra oh action cat ♥ 18 nov, 2014 14:28 |
|
Disenchanted
Elev |
19 nov, 2014 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen