Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

1 2 3 ... 7 8 9 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
läst allt och den äger!


TACK

Här kommer fortsättningen på kapitel 13

Kapitel 13 del 2

Säg, det inte Nicole, säg inte att du såg mig med Tommy, tänker Natarza
- Ja, vad är det?, frågar Draco.
- Eh….Natarza och jag missade en lektion i försvar mot svartkonster idag, säger Nicole.
- Och?, säger Draco med sin släpiga röst.
- Det var Natarzas fel, vi pluggade jag trodde hon håll koll på tiden, säger Nicole.
- Ja, men det kan du ju inte räkna med, säger Draco nonchalant.
- Vi fick avdrag, tio poäng, säger Nicole.
- Bara för att ni inte kom på en lektion?, frågar Draco.
- ja, Lupin gav oss avdrag, säger Natarza argt.
- Ja, men han är ju som han är, kolla bara på hans kläder, säger Draco och himlar med ögonen.
- Ja, hur kunde han blir lärare i överhuvudtaget, säger Natarza.
- För att inte tala om, Hagrid, säger Draco.
- Ja, han är ju knäpp och galen, säger Nicole.
- Är du klar, eller, Nicole? Frågar Natarza.
- Jadå, säger Nicole.
- Ska vi gå till sällskaprummet?, frågar Natarza.
- Javisst, säger Nicole.
Också går dom iväg, när dom har kommit utom synhåll och hörhåll från stora salen, så stannar Nicole.
- Vad är det?, frågar Natarza.
- Bara så du vet, jag tänkte säga det där med Tommy till Draco, tro inte att jag inte såg att du log mot honom, men du får tre chanser, du har förbrukat en, säger Nicole och går därifrån.
Då får jag väl hoppas att hon inte ser mig när jag träffa Tommy, tänker Natarza och går mott slytherins sällskapsrum.

2 jun, 2012 18:19

Majis
Elev

Avatar


Jättebra!
Nicole är lite fånig, men jaja Men du! Kom på en idé! Kan jag uggla dig?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

2 jun, 2012 18:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Jättebra!
Nicole är lite fånig, men jaja Men du! Kom på en idé! Kan jag uggla dig?


tack, nu har jag ugglat dig

2 jun, 2012 18:26

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Jättebra!
Nicole är lite fånig, men jaja Men du! Kom på en idé! Kan jag uggla dig?


tack, nu har jag ugglat dig

Hoppas du gillar idén

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

2 jun, 2012 19:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Jättebra!
Nicole är lite fånig, men jaja Men du! Kom på en idé! Kan jag uggla dig?


tack, nu har jag ugglat dig

Hoppas du gillar idén


Det gör jag verkligen

3 jun, 2012 11:06

Borttagen

Avatar


Jättebra!

3 jun, 2012 11:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jättebra!


TACK

3 jun, 2012 11:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jättebra!


TACK

vsg

3 jun, 2012 11:23

MatteSweet
Elev

Avatar


Super bra!!!!

Skicka gärna en uggla ;)

5 jun, 2012 20:30

Borttagen

Avatar


När kommer det mer?

5 jun, 2012 20:42

1 2 3 ... 7 8 9 ... 54 55 56

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.