Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: läst allt och den äger! TACK Här kommer fortsättningen på kapitel 13 Kapitel 13 del 2 Säg, det inte Nicole, säg inte att du såg mig med Tommy, tänker Natarza - Ja, vad är det?, frågar Draco. - Eh….Natarza och jag missade en lektion i försvar mot svartkonster idag, säger Nicole. - Och?, säger Draco med sin släpiga röst. - Det var Natarzas fel, vi pluggade jag trodde hon håll koll på tiden, säger Nicole. - Ja, men det kan du ju inte räkna med, säger Draco nonchalant. - Vi fick avdrag, tio poäng, säger Nicole. - Bara för att ni inte kom på en lektion?, frågar Draco. - ja, Lupin gav oss avdrag, säger Natarza argt. - Ja, men han är ju som han är, kolla bara på hans kläder, säger Draco och himlar med ögonen. - Ja, hur kunde han blir lärare i överhuvudtaget, säger Natarza. - För att inte tala om, Hagrid, säger Draco. - Ja, han är ju knäpp och galen, säger Nicole. - Är du klar, eller, Nicole? Frågar Natarza. - Jadå, säger Nicole. - Ska vi gå till sällskaprummet?, frågar Natarza. - Javisst, säger Nicole. Också går dom iväg, när dom har kommit utom synhåll och hörhåll från stora salen, så stannar Nicole. - Vad är det?, frågar Natarza. - Bara så du vet, jag tänkte säga det där med Tommy till Draco, tro inte att jag inte såg att du log mot honom, men du får tre chanser, du har förbrukat en, säger Nicole och går därifrån. Då får jag väl hoppas att hon inte ser mig när jag träffa Tommy, tänker Natarza och går mott slytherins sällskapsrum. 2 jun, 2012 18:19 |
|
Majis
Elev |
Jättebra!
Nicole är lite fånig, men jaja Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 2 jun, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Jättebra! Nicole är lite fånig, men jaja tack, nu har jag ugglat dig 2 jun, 2012 18:26 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Jättebra! Nicole är lite fånig, men jaja tack, nu har jag ugglat dig Hoppas du gillar idén Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 2 jun, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
3 jun, 2012 11:06 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
3 jun, 2012 11:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jättebra! TACK 3 jun, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jättebra! TACK vsg 3 jun, 2012 11:23 |
|
MatteSweet
Elev |
Super bra!!!!
Skicka gärna en uggla ;) 5 jun, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
När kommer det mer?
5 jun, 2012 20:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen